2014年4月24日星期四

木耳韭菜餃子

足足有大半年無玩過包餃子,
見有時間同埋冰箱有小小位置空佐出黎,我又黎玩下包餃子先……
嘻嘻……一次過包佐70幾隻餃子,
用佐一斤餃子皮,
材料簡單味道非凡!

手造餃子



豬肉,韭菜,洋蔥,木耳

調味料:雞粉,黑椒碎,食鹽,麻油,糖,粟粉,水

全人手包,包到隻手有點攰(╯з╰)

我包d餃靚唔靚呢

無晒餃子皮,但系仲有小小饀……

將包好的餃子放入冰箱定型20分鐘
之後就可以放入密實袋袋好,存放在冰箱里

忘記了熄火走去廁所
所以就出事了……濃佐^_^

我的早餐(^ω^)
煎得多就轉轉口味用水煮,
煮好…加小小甜豉油及麻油,
己經很好味!
我喜歡辣,所以加了辣椒油……
超正!

名副其實的皮薄饀靚\(^o^)/
哈哈……笑死!






11 則留言 :

  1. 謙盈媽咪,早呀!包得好靚呀!
    本來easter都想包餃子,結果出左街又懶得包...hehe...不如請小高吃!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀小高!小高想吃過黎我度隨時有得吃……可惜你住得遠,否則我真系拎去俾你架!(^_-)

      刪除
  2. 我都超鍾意食餃子哦!可惜太多肉,所以少整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔中意咁多肉的呢個韭菜餃好岩你食,又或者自己包咪可以落少d肉囉!韭菜可以轉用椰菜,西洋菜,小唐菜,白菜仔

      刪除
    2. 我都試過用少啲肉,但係咁就令到蔬菜好難黐埋一齊,鬆鬆散散好難包!

      刪除
  3. 哈哈我又係雪柜冇位冇得包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冰箱時常都無位……煩 (╯з╰) 搞到我想買雪糕返屋企吃都唔得,哈哈……

      刪除
  4. D 餃子望落去有好多呀!不過你一家四口,係咪好快會食晒呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀好多,我次次包親餃子都會包多d放系冰箱慢慢食,想食餃子隨時可以去冰箱拎黎煎食,好方便!

      刪除