2017年3月25日星期六

忌廉鮮奶蛋撻

我地琴晚宵夜就系食自家制【蛋撻】!
唉~ 我整嘅蛋撻痴底呀〒▽〒……我朋友話我知要系蛋撻皮底部拮d窿窿俾佢梳氣,因為我無拮窿嘅關係,所以……唉!失敗了!須則系失敗,但味道都唔錯的(*^ω^*) 今次唔掂,雖有下次再努力 !







痴底

呢個正常d無痴底!




6 則留言 :

  1. 係呀,整嚫批 / 撻皮都要拮窿,以防入爐受熱膨脹導致批底向上拱起,但係咪同樣可以防止黐模就真係唔清楚喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我系整蛋撻新手,所以唔識,希望下次再整會好d!

      刪除
  2. 整蛋撻吾使拮窿,係你個撻底未夠火候啫,有個咪冇黐囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,原來系咁,咁我下次要將個焗盤放底一層焗耐d睇下會唔會好d先,多謝翠兒你意見及提點!希望下次成功整到一盤靚蛋撻出黎(^o^)

      刪除
  3. 唔怕啦,好食就得~下次再整會好D~

    回覆刪除