2017年4月23日星期日

棉花糖厚多士(附食譜)

 呢個復活節假真系成日整野食,特别系整焗嘅野食~ 好似玩緊增肥計劃咁…哈哈! 呢個棉花糖厚多士前幾日已經整過,今日又再整,但今日系用薄方包去整嘅,所以無影相,嘻嘻(*^ω^*)呢個棉花糖好玩又好味 ! 材料及做法都超級簡單~ 簡單到3歲小朋友都識整架 ! 整好記得趁微熱果時食,如果灘到塊多士完全凍晒咁就無咁好食架喇!

一連13日悠長復活節假完滿結束……
訓醒天朝繼續返工返學 ! 嘻嘻 ! 今晚一家四口出街食飯happy吓……食飽行路返屋企途中仲買埋杯雪糕一路行一路食,爽 ! 








棉花糖厚多士食謙

材料 : 方包,花生醬,棉花糖

做法 :  將塊方包塗上花生醬,再鋪上棉花糖,放入焗爐180度焗10分鐘 

# (望見棉花糖脹起和有金黄色即可)

11 則留言 :

  1. 哩個啱小朋友整同食呢,我怕佢甜唔敢整~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友喜歡食棉花糖佢地唔覺甜,大人食就會覺得甜,我果日食呢個多士冲咗一杯無糖咖啡一齊嘆,我覺得咁樣會好好!

      刪除
  2. 呢個棉花糖多士真係又邪惡又好味呀

    回覆刪除
  3. 係好好味,不過,太邪惡了,我冇本錢食呀。下次試下加埋粒粒花生醬,我外地D侄孫,好鐘意食咖,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好邪惡,哈哈! 我只可以話少食多滋味!
      我都有加花生醬,系幼滑果款,我下次試加粗粒花生醬先!

      刪除
  4. 易整得嚟又好睇,小朋友一定鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好易整!系好睇又好食,但系一次食咁多棉花糖真系好邪惡,哈哈,真系要小為妙!

      刪除
    2. 真系要小食為妙! 呢款棉花糖都幾甜吓(๑•́_•̀๑)

      刪除