2017年7月6日星期四

香蕉蛋糕(附食譜)

🤔好耐無整蛋糕,星期一我兩個小朋友放假我又唔洗返工,見好得閒,亦見屋企條香蕉🍌熟到就快爛又無人食,所以我拎佢黎用🥚全蛋方法整香蕉蛋糕食😉今次呢個蛋糕唔洗加泡打粉落去整架~♡製成品好靚仔👍 蛋糕質地亦好鬆軟👍 味道仲好好添👍真系好正加😅我唔系講笑架!!!我整好當日阿女自已一個人食佐4片呀,我呢兩日早餐都系食佢,每朝兩片香蕉蛋糕再加杯奶茶,真系好正!  早餐錢都慳返唔少🤣

今日有些少攰,食譜天日先打出黎 !













香蕉蛋糕
(不添加泡打粉)
( 份量 : 2個長方型磅蛋糕模 )

材料:
雞蛋4隻,砂糖100克,低筋粉200克,
粟米油100克,大香蕉1條(約200克)

做法:
(1),香蕉用叉壓成蓉
(2),低筋粉過篩2次
(3),將4隻雞蛋打散,加入砂糖用電動打蛋器以高速打至淡黄色以及有蓬鬆狀態,成為蛋糊,(高速打蛋須時約1O分鐘 ,拿起打蛋器時蛋糊流下時呈摺疊狀態,又或者能夠能清楚寫到8字嘅蛋糊為之最理想)
(4),將香蕉蓉倒落步驟(3),用電動打蛋器以高速打1分鐘至完全混合
(5),將已篩的低筋粉分3~4次和步驟(4)以切拌方法輕輕手混合好,成為麵糊
⑹,在步驟(5)先拿三份一麵糊出黎與粟米油完全混合好,再將它倒落剩餘麵糊裹,再次混合好 (要以切拌方法混合,動作不能太大力,否則會消減了麵糊裏的細小泡泡)
(7),以160度預熱焗爐,在焗模加上牛油紙,再將步驟(6)的麵糊倒落模,入爐前登2吓,放入焗爐再以18O度焗30~40分鐘即可  (倒8成滿即可,焗途中會漲起)
(8),焗完脱模,等完全放涼便可切片食用!

溫馨小貼士 : 
(1)此食譜不添加泡打粉的,所以在打蛋步驟好重要,一定要打好,將低粉與蛋糊混合時要以切拌方法和輕手將兩者混合,過度用力混合會另蛋糊裏的氣泡消烕掉,另蛋糕不能漲起,而令到蛋糕實啲啲!
(2)做香蕉蛋糕要揀d熟透以及起梅花點嘅香蕉黎整蛋糕,香蕉越熟做出黎嘅蛋糕蕉味就越香!
(3)喜歡食甜d嘅朋友,砂糖份量可自行加多d
(4)想蛋糕更香更美味可口,可將粟米油改用已溶的牛油
(5)想知蛋糕是否焗熟,可用一枝牙籤插落蛋糕底部再拿起,沒有蛋糕桨痴牙籤即代表熟 



11 則留言 :

  1. 咁正,引到我流哂口水了!

    回覆刪除
  2. 即係好似整海綿蛋糕咁做法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,無錯! 坊間教人整香蕉蛋糕多數加泡打粉落去整,泡打粉系化學野唔健康,食得多唔系咁好!

      刪除
  3. 焗得好靚呀丶我次次焗蕉蕉蛋糕都會實的的架

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗完出黎實的的可能你攪拌過度,令到d氣泡消失佐唔够力,個蛋糕昇唔起,又或者系你打蛋果時打到唔夠多泡泡,所以焗完會實的的!我今晚寫返果食譜出黎,你到時試下跟住整,睇下會唔會好d,唔再系實的的😉

      刪除
    2. 食譜已寫好了,要你久等,真系唔好意思😊
      😉預祝你成功做到鬆軟好味嘅香蕉蛋糕!

      刪除
    3. 多謝謙盈媽丶我等得閒放假就試下整😃😃

      刪除
  4. 回覆
    1. 拎佢黎早餐食或下午茶時食用,再配埋杯咖啡或奶茶一齊食,真系超正😄

      刪除