2017年11月13日星期一

臘味煲仔飯,南北杏西洋菜排骨湯

好耐無寫blog喇,趁得閒就上黎寫吓野先,嘻嘻…呢排真系忙,忙返工忙照顧家庭等等,總之就系忙喇~ 我做兼職唔覺唔覺已經有半年了,依家已習慣佐返工模式了,朝早凑完返學就返工,好在有老公接放學,咁我就唔洗咁辛苦! 兼職最好就系可以揀日子返,我系逢星期六日都唔返工嘅,哈哈~ 假期更系留系屋企陪老公同小朋友同喇!
星期六同兩姐弟行街見到呢個煲仔覺得好正,我一於買佐返屋企,見雪櫃有臘味於是乎琴晚就煮煲仔飯食,正!!! 放假當然唔少得煲吓湯飲喇,簡單咁煲佐一個南北杏西洋菜排骨湯大家一齊飲,如果有埋鴨腎就更加正,可惜我無買,哈哈~ 






3 則留言 :