2014年6月14日星期六

煙三文魚沙律,大蝦煙肉燒雞pizza,什雜壽司,小食并盤(父親節晚餐)

两姊弟(盈盈,謙謙)提早同爸爸慶祝父親節
其實系屋企慶祝父親節經濟又實惠
昨晚我為老公整ge父親節晚餐……
两姐弟話d食物好好味,同埋好豐富 ! 
如果有埋個蛋糕就更加完美喇\(^o^)/
自製煙三文魚沙律

自製鮮蝦煙肉燒雞pizza (茄汁底)
雜錦壽司 (街買)

蒜香燒雞,薯餅,串燒雞, 串燒肉丸  ( 街買 )







10 則留言 :

  1. 咁點解妳唔整埋個蛋糕呢!

    原來謙謙同爸爸係餅印哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔够時間整^o^……因為阿囡下午放學臨時話想食壽司,咁岩我昨日又買佐沙律菜放系雪櫃,我就提意話早d同爸爸慶祝父親節,哈哈!

      系呀…一個似一個,謙謙似爸爸,盈盈似我 *^e^*

      刪除
  2. 咁豐富~個煙三文魚沙律仲超靚,好過出街食啦:)
    囡囡似你,囝囝似爸爸呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙律菜加日式芝麻醬好好食,我好中意,加埋煙三文魚就更正!
      鄭小姐你講得無錯,自製真系好過出街食……

      哈哈………一人似一個唔洗争 *^o^*

      刪除
  3. 謙盈媽媽,你做pizza愈來愈有水準

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……過獎 ^o^ 我純粹貪玩,得閒無野做就鐘意系廚房攪攪震!

      刪除