2014年6月24日星期二

芝士麻薯波波

今次系第二次整芝士波波,又失敗了……
真系唔明點解會咁硬,唉!
好睇唔好食~













6 則留言 :

  1. 我都整過好幾次,但次次都唔會係芝士味囉,因為我超憎食芝士,哈哈!

    麻糬波波要即整即食㗎喎,如果唔係的話,就要放入微波爐叮番軟身先好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你相反,我好鐘意食芝士架,哈哈…

      刪除
  2. 努力!加油!您一定會成功的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月鼓勵……我得閒會再試……

      刪除
  3. 加油~我覺得木薯粉同糯米粉比例好緊要呢,再慢慢試下~~

    回覆刪除