2014年6月18日星期三

台式滷肉燥加蛋

無玩呢部攪肉機一排心挂挂,所以昨日拎佢出黎玩一玩!今次一煮就煮佐好多,放系雪櫃慢慢慢食,呢個肉燥蛋配白飯及湯粉麵一齊食真系超正!











11 則留言 :

  1. 果然善用你的玩具喎。煮多啲,分幾餐,符合經濟原則

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……呢個肉燥蛋隔餐更好好味!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個肉燥撈白飯真系好好食,肉燥蛋湯米更加正,我好中意的!

      刪除
  3. 依家好少見到有人用呢隻傳統生鐵鑊喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢d生鐵鑊好好用!

      刪除
    2. 我成日都覺得好似好易黐鑊,要落好多油去炒至唔黐!

      刪除
    3. 落小小油之後就大火燒佢一陣,咁樣就唔會黐鑊架喇,如果唔大火燒熱佢先,就一定黐。

      刪除
    4. 哦,果然係經驗用家!

      刪除
  4. 我前幾日都整左台式肉燥蛋飯做晚餐,另外再加多個炸雜菜添

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸雜菜好正喎!不過我極小炸野的,嘻嘻……

      刪除