2013年9月9日星期一

醬燒鯖魚 , 咖哩魚旦腸仔豬皮蘿蔔

我呢幾日有d攰攰地 , 同埋有小小懶 , 唔想寫blog , 哈哈........ 
老公昨日開始放大假 , 昨日一家大細去 " 元綠 "  吃午餐 , 
我地都唔係叫佐好多野吃 , 埋單果時......嚇我一跳 , 
差唔多要300蚊 , 真係眼都大埋 ......... @_@ @_@ 
哎呀..........貴到死  , 下次唔幫親你 ~ ~ ~ 

吃完午餐之後同兩個小朋友去百佳入貨 , 因為盈盈學校
無小食部的 , 所以我每日都要俾d零食盈盈帶返學校吃 , 
其實咁樣仲好 , 我知道佢每日吃咩零吃 ......

咁岩俾我見到鯖魚做特價 $8.8一條 , 我一次過買佐6條 ,
昨晚整佐3條黎吃 , 見雪櫃有一包 "面豉湯醬" 我又搞搞
新意拎佢黎醃鯖魚 , 哈哈........燒出黎又幾好味喎 ! 






















































昨晚吃剩一條鯖魚 , 今晚就簡簡單單咁係雪櫃搵d野
出黎整個大雜會就算 , 冰箱時時都有的芝士腸仔,魚旦 , 
早兩日買買佐2條白蘿蔔未食 , 一於拎佢出黎煮咖哩 , 
嘻嘻....... 乾豬皮係好耐之前買的 , 我用密實袋裝好 , 
買佐應該有幾個月喇 , 依家拎出黎一d味都無變 , 
實在太好了 ,  正 ! 





































16 則留言 :

  1. 呢個鯖魚焗得好靚呀,仲靚過吉野家,我真係吞左口水..haha..係邊隻麵豉黎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary呢隻係面豉湯醬黎的,
      只須加滾水就變成面豉湯可以即飲,唔洗煮好方便ga!
      係吉豬島10蚊店買的,嘻嘻~

      刪除
    2. 咁你之後掃個D係醬油定掃多次麵豉? wei ar..你引到我今晚就要整黎食啦!haha..希望可以焗得同你既一樣咁靚!

      刪除
    3. 你咁叻一定整得靚過我....我最後掃果d係蜜糖!
      昨晚謙謙同學仔媽咪whatsapp話我知,
      佢都跟我做法整佐3條,成家都大讚好味喎,
      佢d小朋友好快就吃晒一條.....哈哈

      刪除
  2. 妳焗得好靚喎!

    我整過一次鯖魚之後就無再整喇,因為覺得太 "肥美" 喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得今次焗的靚 , 哈哈....
      盈盈同謙謙好中意吃呀!

      刪除
  3. 謙盈媽咪,又係度引人啦,我成日話煮豬皮蘿蔔魚蛋喎,但見到塊豬皮又唔想買啦,你燒到條靖魚咁鬼正。。。。流緊口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗唔洗我送條口水肩俾你?? 哈哈....
      昨日早上謙謙同學仔媽咪都我係度引佢,
      佢昨晚都跟我一齊焗鯖魚,仲whatsapp話我知,
      全家都中意吃^^ 仲大讚好好味喎!

      點解見到塊豬皮唔想買????? 覺得佢唔乾淨??
      你千奇唔好買濕豬皮喎,佢地浸豬皮d水超級烏租的(唔乾淨)

      刪除
  4. 嘩~唔係懶啦,咁多好嘢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係yahoo果差不多日日都寫blog,
      呢度就.....幾日先寫一次,
      我仲唔係懶...哈哈!!!

      刪除
  5. 哇。咁整魚好正咁。你用焗爐嗎?我仲心思思買吾買焗爐好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,方便又好味,一滴油都唔洗落,仲好健康添呀,
      買喇買喇....自己得閒焗d蛋糕仔俾小朋友吃好呀,
      街買返黎過d蛋糕麵包無咁健康呀,佢地好多時都添加防腐劑.
      你可以考慮下買光波爐,佢功能多d, 不過價錢就貴小小.

      刪除
  6. 回覆
    1. http://catjeffcat.blogspot.hk/2013/09/blogger.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/kopog+(catjeff+%E5%85%A5%E5%BB%9A%E6%A8%82)
      我跟Catherine Catjeff 所講的步驟做的,你去睇睇呀.

      刪除