2013年9月3日星期二

芝士火腿湯通粉

今朝早餐-----------> 芝士火腿湯通粉 





11 則留言 :

  1. 謙盈媽咪,你咁快安居樂業了,又開餐啦,,,,,,我都未搞得懂

    回覆刪除
  2. 謙盈媽咪,你取消編號那朋友到來留言會方便好多呀.
    取消那編碼, 你可以去設定->文章和留言->將"顯示字詞驗證"設定為"否"

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師我設定好喇,請問現在去我度我留言要唔要打"顯示字詞驗證" ?

      刪除
    2. 吾使。 小灰灰剛剛留完、無事

      刪除
    3. 無事就好喇...唔該小灰灰

      刪除
  3. Hello, i dunno how to add friends. If u know how to do it, can u add me ?
    my new home: jaydenbaby1118.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 您好叻呀,咁快攪掂哂,我重係唔知點攪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我花佐好多時間研究你個blog,依家先有小小頭緒咋!

      刪除
  5. hi wing妳收留言有無問題呀,我收唔倒留言包括妳喺blog度比我D回覆都收唔到呀

    回覆刪除
  6. 我依度收到留言 , 你收唔到?點解呢?
    真係頭痕.... 我yahoo果度我按佐 "資料備份" ,
    所以無的留言,只可以睇文章咋.

    回覆刪除