2017年6月15日星期四

印尼斑蘭椰汁千層糕(附食譜)

上星期我系街見到有印尼斑蘭糕買,於是買佐一盒返屋企食,嘩,真系唔好食好粉質感好差,細細盒要10蚊一盒,早幾日系屯門新墟街市買佐d斑蘭葉,一大扎先7蚊咋,超抵!  趁今日得閒就拎d新鮮斑蘭葉打晒汁,整定晒d汁放雪櫃慢慢用,自家制就系零舍唔同,同街買果真系相差太遠,自已整真系超正♡又香♡又軟♡又滑♡又煙韌! 








街買嘅10蚊一盒
唔好食 !


# 我琴日得閒又再整,整佐一盤,砌到長一長俾兩姐弟食,佢地玩得不知幾開心,哈哈! 真系好玩又好食,老公亦好鐘意食呢款千層糕 ! 








哈哈!

唔著衫好丑怪,哈哈!

兩姐弟玩鬥長😂


見今日得閒寫埋個食譜出黎,諾言大家喜歡可以自已試吓整! 自已整真系好食好多架,功序系煩小小要續層蒸,但製成品真系特別好食架! 街買果d真系唔好食!

食譜如下:

印尼斑蘭椰汁千層糕

材料 : 

木薯粉300克,粘米粉40克,椰汁400克,熱水200克,糖250克,新鮮斑蘭汁液30克

做法 :  

1,熱水將糖溶解(放涼備用)
2,粉類混合加入椰汁及糖水拌勻至無粉粒
3,粉槳平分成2份,其中一份加入斑蘭汁液
4,燒熱滾水,先放一層綠色粉槳蒸4分鐘
5,待第一層蒸熟凝固後,再加白色粉槳蒸熟再放綠色粉槳,續層蒸如此類推,直至所有粉槳蒸完為止
6,製成品蒸好要等完全放涼才切件食用



19 則留言 :

  1. 我都鐘意自己整,好食好多,你買D葉好新鮮好抵喎,想請問你D汁是否要用飲得的水洗過才打,才能存放,要放在冰格嗎?,可存放幾耐?謝謝您。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自已整確實系好食好多! 我系放凍滾水落去攪拌的,將攪拌好嘅汁液隔渣,放保鮮格可保存一星期左右,(如果放冰格可以放成一個月,用時拎落黎解凍即可用!)

      刪除
  2. 超鍾意食呢個丶你整得好靚靚😍丶但我整過一次覺得續層蒸好麻煩、所以整一次之後冇再整😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞! 我都覺續層蒸系好麻煩,要食好野一定要唔好怕煩,哈哈! 街買系方便快捷,但真系唔及自已整嘅好食😊

      刪除
  3. 回覆
    1. 😄要食好野就系要好心機先得,要續層續層蒸真系少d心機都唔掂!

      刪除
    2. 所以我整過一次之後就再無整過喇,哈哈!

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝讚賞! 想食過黎我請你食😉又或者你自已動動手整黎食都可……😁

      刪除
    2. 好,過開屯門嚟搵你痴餐XDD

      刪除
  5. 其實有次係屯門新墟街市見過你😆但怕太唐突冇所以冇同你打招呼

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次見到我唔洗怕唐突😃大大聲叫我都無問題架,我實應你😂…… 🤔你住屯門架?

      刪除
    2. 係呀,我住屯門也在屯門工作
      我成日去新墟街市買餸架😆
      下次我一定會叫你🤣

      刪除
    3. 😄我岩岩系屯門vc返兼職,所以近排都多去新墟買餸!

      刪除