2013年9月12日星期四

紫芯蕃薯麵包 (17小時中種) <附食譜>

我第一次做呢個17小時中種紫芯蕃薯麵包 , 
呢款麵包好好味 , 好軟熟 , 個麵團顏色好鬼死靚 , 
純天然紫色真係好靚 , 我好中意舊麵團 , 哈哈.....
我整佐2種麵包餡料 , 一款係忌廉蕃薯茸 , 
另一款係粟米咸牛肉 , 原來粟米咸牛肉餡料係最受歡迎 , 
其實我覺得忌廉蕃薯茸都好好味 , 唔明點解佢地唔中意 .









































16 則留言 :

  1. 你個紫薯包好靚呀,但好似好複雜咁~~

    回覆刪除
  2. 雖然我唔食紫薯, 但你整得好靚呀

    回覆刪除
  3. 請教點解你D相張張都禁大,同個閱讀更多,點整ga.個包可五可以用直接生產方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 個麵包應該可以用直接生產方法的,可能做出黎ge效果無咁好,
      用直接生產方法,做出黎ge效果係點,我就唔清楚喇,
      因為我無試過用直接生產方法呀,哈哈....

      你按一下張相就可以揀大/中/小.
      另外閱讀更多個度就係係你要的位置加入閱讀標示就可以了

      刪除
  4. 睇你個background都知你中意紫色!
    我覺得忌廉蕃薯茸好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀...俾你發現佐我中意紫色添!
      其實忌廉蕃薯茸好香架,但係佢地就唔多中意囉~ =_="

      刪除
  5. 謙盈媽咪你越來越叻,整得越來越好啦,但可惜係用蕃薯,南瓜或菠菜所整出來都吃不到那味道,只係個色睇得到,現在我都無整這些包了.你呢個要讚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚呀!緊張大師你話用蕃薯,南瓜或菠菜所整出來都吃不到那味道,係真的,但係有佢地ge營養價值好好,所以我喜歡, 阿囡唔中意食用蕃薯,我加佐落去佢就可以吸收和食到蕃薯的營養,真係好好呀,哈哈~~~

      刪除
  6. 係0牙係0牙、楼上緊張大師無講錯 : 
    謙盈媽咪你越來越叻,整得越來越好啦
    無得食見個様都流晒口水 
    好掛住午餐肉飽 

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈......大人人要你久等久等....真係唔好意思!嘻嘻

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈...我係麵包新手黎架咋,
      自學途中....自己跟麵包書做.

      刪除