2013年9月17日星期二

脆皮奶黃月餅

唔整唔整還係整佐 , 講佐成個星期都無係得個講字 , 昨日終於都整佐 ,
今次係第二次整奶黃月餅,上年做過第一次 , 失敗佐 , 今次同樣都係失敗 ,
未焗之前明明好靚仔架 , 點知焗完之後..........嗚呼哀哉 ~ ~ ~ ~

無眼睇 , 無晒個 Hello kitty樣 , 同埋9成都有爆裂.........
唔知點解 , 可能我不是做餅的材料吧 !
謙謙同學仔媽咪叫我再做試下 ~ ~ ~
我話 : 唔喇 , 玩過就算 , 下年再努力過 .........嘻嘻

講真我都想再試 , 不過我實在無時間 , 心身都感到很累 ........
有時間我寧願休息!!!!!

清楚看見好多裂紋 , 唔靚!!!




岩岩蒸好的奶黃餡

蒸好佐放涼小小就要慢慢搓 , 搓滑佢!

搓好佐的滑滑奶黃

好得意好得意 ~ o ~

每隻脆皮奶黃月餅都加佐1/4隻咸蛋

似湯圓又似魚旦 , 好得意 @_@

未焗的樣子真係唔錯 ^o^ 好靚!

焗緊奶黃月餅

嘩.......焗完之後.........好羞怪哦!!! =_="

我的製成品 : 脆皮奶黃月餅




我係跟呢個食譜做的:






















我張食譜的相片黎自呢度 :

http://carman-e.blogspot.co.uk/2013/09/a.html

http://blog.yahoo.com/_XT37MBRKTXD6RHSEHJCLOAADKE/articles/1342603



#### 有人話我偷佢d相喎! 

我平日不做功虧心事 , 半夜拷門也不驚 , 自問無偷你野, 
我洗麥驚你去舉报我 , 你周街唱我都唔驚 , 話我偷你相 , 
單憑一張好似你post的相片 , 就話我偷 , 你真係有問題 , 
我覺得某人個腦好有問題囉 , 我要偷都唔會咁愚蠢偷相喇 , 
我偷都係走去偷金銀珠寶喇 , 是問你張相值幾錢 ?????  
認識我的人同埋有腦人都知我唔會做呢d咁低能ge野!!!!















27 則留言 :

  1. 下次下次,下次大概可以...

    回覆刪除
  2. 唔知點解見咁多人整我無想過要整,我成屋都係月餅,月頭開始食啦,仲有兩盒話送緊過來喎.你可能係爐火問題,其實個樣唔算難睇,但係火過高所以爆或太乾,無個kitty樣係點解,等我問下師傅話你知,他月餅大師.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯.....唔該! 我純粹貪得意整下咋,我對月餅係無興趣的!

      刪除
  3. 其實你唔講有hello kitty就咁睇都好靚仔丫!今年做過有經驗, 下年再整一定成功既!!^^

    回覆刪除
  4. 好勁呀!雖然無左個hello kitty樣,下次再試過囉!

    回覆刪除
  5. 新手做到咁嘅成績,已經好叻叻了

    回覆刪除
  6. 係,個食譜是壹週刊的,但張相是我影的,你可以引用我,但唔可以 copy and paste. 我個 blog 唔係你的 yblog 可以任你 copy and paste. 如果你唔刪掉,我去 google 檢舉你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你憑什麼話張相係你ge呢?有你的簽名?
      我覺得你有好有問題囉,
      1: 我絕對無copy和past你blog任何野,
      2: 張相係我自己用手機映的,我是不會刪除,
      3: 你要去google檢舉,我無任歡迎!

      刪除
  7. 妳比我好得多我搓包包失敗過之後已不敢試第二次

    回覆刪除
    回覆
    1. 車媽媽我手搓包包都係唔掂,我依家做親d包都係麵包機搓的,
      造型我就用手黎,不過做出黎都唔係太靚!

      刪除
  8. 回覆
    1. Kestrel大師傅你有無好食譜介紹給我?

      我係新手....唔知我自己出問題,還是個食譜出問題.

      刪除
    2. 嘩,我何得何能叫做大師傅呀!!

      我之前同朋友一齊整,第一次都唔錯,但因為食譜係佢提供,所以我唔知個譜呀!

      我估係因為溫度唔夠高,入爐後遇熱即刻溶化;如果爐溫夠高的話,可以好快就將個餅皮焗熟、焗乾定形。

      刪除
  9. 謙盈媽咪,請放心,我一定撐你的,無必要理會這些說話,無做過根本就唔怕你查,自己影的又點會取你的照片,真係有問題喎,你要澄清但不要勞壞自己,知道嗎?事情一定會水落石出.不要勞氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師你放心,我唔會勞壞自己的,
      我無做過,當然唔會怕佢查喇,
      我唔會同個d低能人一般見識的,哈哈...

      刪除
  10. 低能嘅咩 , 一張copy 出嚟嘅食譜相就話人偷佢張相,佢係食譜原作者嗎 ? 如果唔係 咁即係佢都係 copy 人哋張食譜相擺出嚟啦 ! 賊喊捉賊 簡直笑話 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢何止低能,直頭係白痴& 無腦 , 佢媽媽有個咁ge囡真係陰公,
      我同我d朋友講呢件事,個個都話佢超低能超白痴,叫佢吃臭臭喎..哈哈

      刪除
  11. 多謝... 我祝你中秋追月快樂 !!!!

    回覆刪除
  12. 謙盈媽媽,小高今年第一次自家製月餅送比屋企人品嚐,見佢o也吃得津津樂道真係好開心!:D (下年再整 ~)
    你整得好叻,一定好好味!
    這本雜誌我也看過,坦白講,如果叫我用手機或相機拍攝,其實拍出來的效果都係咁上下,會否太敏感?
    我按入去看過,兩者的圖片因出自同一本書,所以內容是一樣,但我覺得兩張無論色澤、角度都略有不同,不似copy and paste。
    可能作者誤會了,如果怕別人借用相片又不表明出處,建議發相時加入logo或字樣,這樣可減少誤會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高我咁遲先覆你sorry, 我地唔好同d無聊人一般見識 , 小小野都咁緊張做人真係會好辛苦 , 講真我做人好隨和的 , 岩傾就繼續傾,唔岩傾就收線就係咁簡單, 我係得呢度寫blog係好樂意同大家分享的,唔係想同大家結怨ge, 如果blog友要抄我野, 我都無任歡迎架 ! 如果唔想同人分享不如私有化咁咪仲好.

      刪除