2013年9月14日星期六

新鮮蓮子百合紅豆沙糖水

我好耐無煲糖水lu~  琴日見雪櫃仲有鮮百合 , 我又去買d野黎煲 , 
d百合係我大嫂返家鄉(湖南)拎出黎的 ,好新鮮 , 好靚 ,好厚肉&好粉 , 
我已經最後落 , 煲佐1分鐘咋 , 佢已經爛晒咁制 , 
鮮蓮子我係街市買的 , 仲有陳皮呀! 我唔記得放埋出黎映相添 , 
我個人認為煲紅豆沙唔放陳皮落去一齊煲係唔好食的 , 嘻嘻.......
紅豆沙凍食好正架 ~ ~ ~  ^o^





























16 則留言 :

  1. 謙盈媽咪,好好食又好潤呀.....現在最好煲這些糖水呀,一家都合飲用

    回覆刪除
  2. 加咗陳枝嘅紅豆沙真係特別香呢 ~ ^^

    回覆刪除
  3. 正,我中意食紅豆沙,加埋百合同蓮子真係好潤!

    回覆刪除
  4. 自己人帶來的食材, 無添加, 食得放心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei 你講得無錯,真係食的開心又放心!哈哈~

      刪除