2013年9月10日星期二

薑蔥蒸紅鮪 , 蠔油支竹炆節瓜

我係一個唔多中意食魚ge人, 買呢條魚係因為奶奶 ,
老爺同姑奶ge仔囡黎前排黎我屋企吃飯 , 我先買佢咋 ,
因為姑奶ge仔囡餐餐都要吃魚的 , 上次去佢屋企吃飯 ,
姑奶話紅鮪都好岩小朋友吃 , 所以我係買返條紅鮪佢地食 ,
我第一次買呢隻紅鮪魚咋 , 30幾蚊一條 , 貴唔貴呢 ?
我唔知道呀 ,
因為我平時好小買魚吃的 ,
所以唔知道便定貴哦 , 哈哈......
呢條魚俾我想像中好吃 , 我試佐小小 ,
唔腥同埋唔係咁難吃 , 還可以 . 



個賣相都ok 呀 , 我怕佢腥所以放佐好多薑蔥係面 .
佢地話條魚好吃 , 同我清晒 , 真開心 , 唔洗下餐再吃!



大火6分鐘就蒸好佐條魚 , 之後唔開鑊蓋 , 焗多5分鐘 ,
之後就燒熱生油 , 放d薑蔥落去炒下 , 之後放係魚上面 ,
吃之前就加豉油落去就可以喇....







蠔油支竹炆節瓜 , 仲加埋小朋友中意吃
ge芝士腸同埋大人中意吃ge雜丸 ,
有貢丸 , 牛丸 , 八爪魚丸 , 墨魚丸 ,
哈哈....個底有好多丸丸架 ! ! ! !



13 則留言 :

  1. 蠔油支竹,我的最愛,加埋豆腐卜索汁可以食十碗飯,hehe..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食支竹,吸晒d汁,好正!
      食十碗飯??????麥你咁大食架? 我好驚喎^^

      刪除
  2. 謙盈媽咪, 仲有係邊度搵到將最新回應set出嚟?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://catjeffcat.blogspot.hk/2013/09/blogger.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/kopog+(catjeff+%E5%85%A5%E5%BB%9A%E6%A8%82)
      我跟Catherine Catjeff 所講的步驟做的,
      cici你去睇睇呀.

      刪除
    2. 謙盈媽咪,我用你呢條link既方法add左,但全部留言都show唔到, 只係得你9月1日既一個留言,好想癲!

      刪除
  3. 謙盈媽咪,請問你點解唔買魚食呀,小朋友唔鐘意定有乜因由,你要多買魚給小朋友吃才好又健康又有益,對小朋友的腦好有幫助.所以食魚有益一點也沒錯.三十元現在來講唔貴,因為現在買魚超貴,一條細細又普通的黃立倉都三十幾元,好細條.枝竹你係咪在樹記買架,你就好啦返媽媽家一定可以買到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己細個果時吃魚啃親,之後就唔中意吃魚,所以我好小買,我間唔中都會買魚俾小朋友食,我自己就唔食,嘻嘻.... 呢d枝竹唔咪係機記買的. 如果你住我呢邊,我可以幫你買,可惜我地相隔太遠.....

      刪除
  4. 雖然唔太喜歡食魚,但小朋友都清晒,睇黎你要煮多d喇~~
    水太太的BLOG搬家至http://mrswater.blogspot.hk 歡迎來訪哦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我唔中意食魚,但小朋友係吃的.
      ok 我得閒會去你度架喇~

      刪除