2013年9月1日星期日

要為我的yahooblog搬新家

昨日見到yahoo發出的重要公告之後就唔開心.....

重要公告:Yahoo! Blog將於2013年10月30日進入唯讀模式,2013年12月26日關閉服務

發覺自己寫blog都寫佐差唔多一年 , 難得我咁有心機寫 , 佢依家同我講話要終止喎!
真係激死我 ,  同埋係blog上認識到一d朋友 , 真係好難的 , 要我就咁結束係唔可以得 ,
我唯有搵過另一地方.............繼續寫落去 !!!!! 


我 yahoo blog 的地址如下 , 認識我ge人 , 請給我留言好嗎 ?

等我知道你係邊個 , 謝謝 ~ ~ ~

輕營媽媽 @ 自家菜 :  http://blog.yahoo.com/himyingmama

19 則留言 :

  1. 我己加入左我我社交圈啦 !

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 小灰灰我收到喇....我學識add人就去搵你,稍等^^

      刪除
  3. 妳個家好靚呀!! 妳己加入左我社交圈啦!

    回覆刪除
  4. Hi~我雖然唔識你、但都嚟同你say個 hi 喇~~
    大家都係自己友,係外國人嘅地頭,真係冇啲歸熟感呀~~
    我係Y blog 嘅 tan a,
    有喺小灰灰個blog留言個個呀~~
    想問吓,呢個blog 點樣先會知道有人回而家你呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hello tan a , 歡迎你到訪,
      講真我現在都唔係咁識用呢個blog,
      我頭頂仲有好多問號....哈哈
      等我慢慢研究研究下先....

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  5. 謙盈媽咪你咁快整到咁靚啦,我都係用緊本身的設定而已.

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師其實我係亂咁黎,完全唔係我叻呀,我係度右按咁整出黎的,
      你依家問我點返整,我都答唔到你,哈哈...
      # 寫blog果度我完全搞唔定,我現在係yahoo草稿果度copy過黎的,嘻嘻^^

      刪除
  6. 你好呀,謙盈媽咪~~我係鄭大小姐呀!我未決定搬去邊呢,不過會繼續留意你嘅動態^^保持聯絡~~

    回覆刪除
  7. 慢慢搵地方都唔遲 , 唔洗急 , 大家保持聯絡就ok喇~~
    我岩岩先去你yahooblog睇,原來你個blog俾yahoo close佐個戶口.

    回覆刪除
  8. Hello,我係cici呀, keep contact, 唔好失散呀!

    回覆刪除
  9. Hello~我都係yahoo Blog 搬過來的,可以追蹤我的新blog嗎?

    http://loveycathy.blogspot.hk/

    回覆刪除
  10. 我都終於0係到開左個BLOG..仲未搞掂~我係KENNIES 呀~ :)

    回覆刪除