2013年9月19日星期四

中秋節快樂 @ 幼稚園中秋晚會

今日係舊曆八月十五(中秋節) ~ 中秋節快樂  ~

我謙盈媽咪係呢度
祝大家中秋佳節 , 人月兩團圓 !!!! 

首先我多謝係我blog上留言俾我的朋友 , 我昨日真係好忙 , 未能繼一回覆大家俾我的留言 , 請大家見諒 , 你地的留言我全部都收到喇 , 我依家無唔開心喇 ,  我唔為呢d咁芝麻綠豆事唔開心咁耐的 , 今日係中秋節 , 今晚我地一家4口會同我家老爺奶奶&姑奶和其他屋企人開開心心咁一齊吃晚飯慶祝 , 之後會一齊玩燈籠吃月餅賞月 , 齊齊賀中秋 !!!!



昨晚係謙謙幼稚園中秋節晚會,老師話每個小朋友帶一款食物回校 , 同大家一齊分享食物&開paty, 我整佐雞蛋薯仔雜果沙律俾謙謙 , 帶返去的成盒沙律吃晒 , 謙謙同學仔媽咪話好好味喎~仲有好多好好好味ge野吃 , 謙謙同學媽咪的櫥藝實在太勁了 , 成枱都係家長自製的美味小食,其中有位家長做的春卷真係好味到不得了, 我吃3條咁多 , 想再吃時已經無晒 , 太好味了 , 好快就俾人吃晒 !

盈盈昨晚同我講佐一句話 , 另我好開心 , 盈盈細細聲同我講 , 佢話 : 媽咪呀你整ge沙律好受歡迎呀! 你快d去睇下 , 你盒沙律俾人吃晒喇!!!!! 開頭我以為盈盈講笑咋 , 跟住我起身行去睇睇 , 真係喎!  當時真係好開心 ~(^ v ^) ~  哈哈~ ~ ~ ~ 

之後都有幾位家長同我講話d沙律好好味 , 佢地話唔知邊個家長整ge , 我同佢地講話係我整得 , 佢地仲問我點樣整出黎 , 我都有教佢地點整呀!!! 正所謂有好野要同大家齊齊分享呀麻~ ~ ~

琴晚的中秋節晚會謙謙同盈盈玩的好開心 ^o^ 其實我自己都玩的好開心 ~ ~ 哈哈.........
















老師送俾學生的燈籠 , 林老師好好人呀 , 盈盈依家唔再係幼稚園學生 , 林老師都送一個俾盈盈 ,  盈盈好開心呀!!!!!!! 
其實林老師係盈盈讀幼兒上班的班主任黎的 , 佢好錫盈盈架 ! 

隻狗係盈盈的 , 隻豬係謙謙的 .

映相有閃光燈,謙謙就會皱眼

盈盈今日都要返學 , 謙謙幼稚園就唔洗返 .
























































我岩岩煲佐一大煲涼茶 , 今晚俾小朋友飲~ 
呢個涼茶係謙謙同學仔子朗媽咪教我煲得,
我第一次煲 ~ ~ ~ 
五草涼茶




















煲好喇 , 放佐d冰糖落去 ,
 甜甜地 , 好好飲!

























我祝大家 : 

       ^ ~ 中秋節快樂  , 人月兩團圓  ~ ^








17 則留言 :

  1. 媽媽,中秋節快樂! 小朋友,過中秋至開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. cici中秋節快樂~ 小朋友有的玩有得吃就開心架喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好快樂 ^^ 嗯.....我祝MaryLau中秋追月快樂~

      刪除
  3. 中秋節快樂!大家都開開心心過節就最好啦!

    回覆刪除
  4. 謙盈媽咪,中秋快樂!
    上面 D字可五可以大小小,因年紀大

    回覆刪除
    回覆
    1. 想D字大小小當然可以喇....你出聲就得架啦
      我個blog有咩問題可照同我講就ok ,
      因為我唔知道你年紀大,sorry我立即去加d字

      我昨晚玩到好夜先返屋企,所以唔得閒回覆你留言,請見諒!
      現在補返一句:中秋節快樂 ,我祝你中秋追月快樂~

      刪除
    2. 我又黎啦,以經慢慢嗒哂編文,

      五青汁就有聽過五草涼茶,,(☆_☆)

      是怎麼,有時間可否介紹下,

      li blog 幾好可隨時更改.*^_^*

      刪除
    3. 歡迎光臨...其實我都係第一次聽同第一次煲,
      可以介紹,不過要等我問清楚d草ge名稱先,
      因為謙謙同學媽咪教完我,我現在又忘記d草的名稱了.

      刪除
  5. 我昨晚玩到好夜先返屋企,所以唔得閒回覆你留言,請見諒!
    現在補返一句:中秋節快樂 ,我祝你中秋追月快樂~ ^^

    回覆刪除
  6. 謙盈媽咪,你整得咁好食,個個都想吃啦,節日我鐘意一大班人去玩好開心的.謙謙個樣好搞笑呀???我好耐無飲呢個涼茶啦可否留一碗比我呀,媽咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師當然可以留一碗比你喇....
      一碗唔夠,你仲可以拎多一樽添~
      我一次過煲佐一大煲,依家雪櫃仲有幾樽呀,
      凍好好好飲,盈盈中意飲凍ga,嘻嘻

      刪除
  7. 涼茶我唔敢飲好耐,對佢都無乜認識,好似見到有田灌草物體喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kestrel你好叻~ 講得無錯,真係有田灌草,呢個涼茶好飲.

      刪除
  8. 中秋節盈盈同謙謙都玩得好開心喎﹗中秋節快樂~~

    回覆刪除