2013年12月8日星期日

海洋公園一日遊

昨日我地一家大细同去海洋公園玩……盈盈謙謙第一次去,行佐成日行到我腳仔軟……
























































10 則留言 :

  1. 妳哋玩得好開心喎~~ 我細個時都有去過海洋公園玩, 好似無乜變咁樣! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友就好開心 ,
      我就唔開心 , 有人唔俾我玩機動game ,
      海洋公園變佐小小...... 海洋館不見了 !

      刪除
  2. 我等生日先會去,生日免費同1位有折
    謙謙坐吊車好似好驚
    真系玩到好纍

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好.........原來生日免費架 , 我真係唔知道哦!
      其實謙謙同盈盈坐吊車都有小小驚 :))

      刪除
  3. 回覆
    1. 小朋友真係玩得好開心 ,
      我就唔開心囉........
      有人唔俾我玩機動game ,
      全程我玩佐3個機動game咋 ,
      我最想玩過山車 , 老公話多人排隊叫我唔好玩 ,
      要我睇住d小朋友喎 , 真無隱 =_= "

      刪除
  4. 你地成家人都玩得好開心呀*o*

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友玩得好開心 ,
      我就唔開心囉........
      有人唔俾我玩機動game ,
      全程我玩佐3個機動game咋 ,
      我最想玩過山車 , 老公話多人排隊叫我唔好玩 ,
      要我睇住d小朋友喎 , 真無隱 =_= "

      刪除
  5. 唔駛問,兩位小朋友一定好開心,但我已經想到...可以累成點?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友真係玩得好開心 ,
      我就唔開心囉........
      又累.....又無的玩機動game.....:((

      刪除