2014年8月26日星期二

鮮奶椰皇燉蛋白

昨日下午同两姊弟去街市時見到有椰皇賣,又唔系話好貴20蚊4個,加上我地一家四口都鐘意飲,一於買返4個返屋企,老公同两姊弟一人飲佐一個,净返我個一個未飲,突然諗起上次同奶奶去飲茶時老公叫佐幾個椰皇燉蛋白俾我地食,仲要唔平喎(>_<)如果我無記錯應該系成30蚊一個,佢都幾大個,系好味…但系唔夠滑,佢可能蒸得耐,d蛋白有好多窿窿!咁我見佢地3個飲晒我就留返我果一果d椰皇水試下整,因為系第一次整,唔識……所以上youtube睇下人地點整,跟住我就試整,最後都好成功,出黎效果好靚,又白又滑又香,好掂,可惜唔够甜,淡佐小小……嘻嘻……(^o^)但系我都好滿意我自己ge作品,真系好滑好香!















等佐成個星期,終於可以去拎新煲喇,好開心呀!好彩老爺下午揸車車我出去拎煲咋,否則我會身水身汗同埋拎死我,原來個煲都幾重下架!




15 則留言 :

  1. 蒸得真係好靚好滑!
    智能煲真係好好用架?見你已用第二個,其實我覺得而家要睇火好鬼煩,雖然用電磁爐可set時間,但有貓都係要坐定睇住,掙扎緊買智能煲定高速煲好,不過無時間做research。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意用智能煲,煲湯又快又慳電,炆野好快腍,唔洗睇火之餘仲慳到好多電費和煤氣費,同埋天熱時煲湯唔會成個廚房都熱辣辣,我覺得好好用,系大型商場買智能煲或高速煲都貴架,見萬寧咁平就有得换,加上阿仔同學媽咪俾佐d印花我,咁我未换囉!

      刪除
  2. 查實椰青同椰皇有咩分別?

    呢個係咪壓力煲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰青大個好多同埋入面有好多水,椰青水同椰皇水ge味道系有小小唔同架,我自己鐘意飲椰皇水多d呀(^o^)

      系……其實呢個系多功能煲,亦系智能高速煲,佢系壓力煲,電飯煲,炆燒煲,湯煲,亦可以焗蛋糕架 ^^

      刪除
  3. 嘩﹗有個大廚媽媽真有口福,看一看Youtube就弄到香滑美味的鮮奶椰皇燉蛋白, 我都要試試, 我喜歡吃燉蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d試喇……又白又滑又香~真系好正呀!比起出街食平好多同靚好多架 ^^ 甜度可以自己去調教,蒸果時一定要蓋微波爐保鮮紙!

      刪除
  4. 回覆
    1. 系呀,真系好正哦!你都試下整呀,簡單過整麵包……嘻嘻^^

      刪除
  5. 謙盈媽咪你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你同意讓我們轉載網誌內的文章,我們已替你在SeeWide開設帳戶, 並已經進行轉載了!

      如你希望取得有關的帳戶資料以回應留言、編輯文章或處理其他事宜等,歡迎你隨時發電郵到 info@seewide.com 與我們聯絡,謝謝。

      刪除
  6. 又白又滑嘟嘟,睇見都流哂口水~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……小月你都整黎吃呀,真系好正!

      刪除
  7. 我都好耐冇整過btw$20 4個平得太過份啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日我系元朗見到好大個椰皇,3個都系賣20蚊咋,真系好平……可惜我下午買ge野太重,無辦法再拎椰皇(╯з╰) 最後放棄無買……哈哈

      刪除