2014年8月2日星期六

吞拿魚包,迷你椰賓(附食譜)

琴日整ge包太好味,所以今日繼續整,其實整包系會整上隱架,哈哈…… 
今日唔整香蔥火腿轉整吞拿魚包,琴日整ge包唔够食,所以今次要整多d,整書入面的雙倍份量, 發酵完見舊麵團咁大,我一於cut小小出黎整我好鐘意食ge椰賓先,我自己好鐘意系街買椰賓黎食架,嘻嘻……… 嘩……
今次整咁多肯定够食,两姐弟話吞拿魚好好味!而我自己更系鐘意食椰賓喇,真系好正~

吞拿魚包  ,迷你椰賓







盈盈話呢d好似榴槤 , 哈哈....












食譜來自 <專業麵包製作> 一書:

材料:高粉200g,砂糖30g,奶粉6克,酵母3g,温水100g,牛油25g,蛋液30g,鹽1g

做法:




吞拿魚餡:吞拿魚1罐,洋蔥粒適量,沙律醬適量,黑椒碎少許,什香草小許

吞拿魚饀做法:吞拿魚隔去水份,與其他材料拌匀便可以



椰賓餡:椰絲50g,砂糖35g,軟牛油15g,蛋15g  ( 4個份量)

椰賓做法:將全部材料拌匀即可以

# 椰賓包的做法同香蔥火腿包一样












14 則留言 :

  1. 睇嚟妳想玩足成個暑假喎,哈哈!

    我今日都整咗椰檳呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀………要盡情玩,好快無得玩!
      咁岩,我好鐘意食椰檳架*^O^*

      刪除
  2. 你整㗎包好 pro 呀!幾時開檔賣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開檔?有排多,我仲未够班呢,我依家净系識做幾款包架咋(¬_¬)

      刪除
  3. 您的包包越整越靚喎,連囡囡都識整添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝…… 我每次整包佢就會走黎話幫我手整架,嘻嘻~

      刪除
  4. 係呀,整包會上癮!我屋企無你去貨咁快,所以唔敢整咁多~
    我屋企仲有椰絲,整椰檳都好喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 整椰檳好呀…真系好好味!
      呢度咁多包够我地食2日(^_^)

      刪除
    2. 如果哩個份量,我屋企可能要三日了~

      刪除
    3. 我早餐、下午茶都系食一個自己整ge麵包 + 一杯咖啡,所以好快清晒…… 嘻嘻… Y(^_^)Y

      刪除
  5. 真係整咗好多,唔使出街買化學空氣包 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從識整麵包之後我就少佐系街買,街買ge包d化學野太勁!

      刪除
  6. 我好耐無留言,我終於買了焗爐可以學整餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 系哦……好耐無見你,你好嗎?

      有焗爐,太好了!可以焗下蛋糕仔俾你囡囡食,阿囡肯定會開心 ^_^

      刪除