2014年8月31日星期日

紫薯方包,珍寶肠仔包,芝士肠仔包

暑假最後一日我都唔放過,要整包包,天日早餐有著落……两姊弟天日早餐我就唔洗煩食咩早餐喇,一杯奶再加一個媽咪牌包,够晒飽,哈哈…… 老公話珍寶大肠仔包好好味,叫我唔好食晒,最少留返一個俾佢天朝早餐時食,嘻嘻!两姊弟好鐘意蝴蝶肠仔包,一出爐無耐就俾佢地食佐,我自己食佐一個珍寶大肠仔包,真系好好味!

















18 則留言 :

  1. 妳果然係玩盡個暑假喎,哈哈!

    個包應該食唔出番薯味哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包系無麥蕃薯味,我純粹要佢個色,嘻…

      開學呢幾日忙到暈,净睇通告及簽通已經搞到我死死下,依家先得閒回覆你留言,所以話要系暑假玩盡佢,系有原因架,佢地一開我就唔得閒玩(=^‥^=)

      刪除
    2. 果然,一踏入九月妳即刻靜哂喎,哈哈哈哈!!

      祝你一家開心團圓過中秋呀!

      刪除
    3. 多謝……哈哈……有系有心無力,好忙碌(>_<)

      刪除
  2. 謙盈媽媽,你整麵包的技術愈來愈叻

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 系呀,肠仔包好正,呢两日又想整,可惜無時間 (╯з╰)

      刪除
  4. 嘩~~好多款紫薯包呀!你越來越熟手啦~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我個人比較喜歡試新野,有時系街見到我鐘意款式,我就試整架喇……^O^

      刪除
  6. 你好叻啊,真係要向你多多學習

    回覆刪除
    回覆
    1. 向我學習……哈哈!其實我唔叻架(=^‥^=)

      我純粹愛玩,食就食得唔多,就系鐘意整野吃,整得多自然會熟手^^

      刪除
  7. 謙盈媽咪,祝佳節快樂!今晚會出外賞月嗎?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry小高,咁遲先覆你信息^^ 節日快樂呀…… 中秋節系奶奶屋企做節!

      刪除