2014年8月12日星期二

土伏零粉葛豬骨湯,豬頸肉炒麵,XO醬獅子狗炒青瓜

夏天熱辣辣真系唔想食飯,飯可以唔食,但湯一定要煲多d黎飲,飲得多湯水身體都無咁易病,今日唔煮飯,整返個豬頸肉炒麵加多一碟XO醬獅子狗炒青瓜,再加埋個湯搞掂,簡簡單單就算喇……^^

土伏零粉葛豬骨湯




煲50分鐘




豬頸肉炒麵

XO醬獅子狗炒青瓜


10 則留言 :

  1. 袁生膝頭經常痛,我都會用土伏岺煲湯俾佢飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果袁生膝頭痛最好加埋牛大力落去煲,效果會好d架:)

      刪除
  2. 嘩,妳落咁多肉落去煲湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,習慣了……煲完湯d肉我多數唔食架,哈哈!唔放多d肉我又覺得啖湯唔好飲,嘻嘻……

      刪除
  3. 我好少煲呢類湯, 不過土伏零粉葛都好好味, 加埋鯪魚仲甜 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煲過一次粉葛鯪魚赤小豆湯,d小朋友同我老公話唔系咁好飲,所以之後都無煲…… 土伏零湯去濕毒清熱功效好好,我間唔中就煲架喇!

      刪除
  4. 您煲親湯都咁多料,咁大煲,下次請埋我都夠啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定够一定够,你飲2碗都可以 ^^

      我次次煲親湯都系咁上下,一系唔煲一煲多數會煲多d,飲唔晒就留返第2日飲,要留湯的話就要一早"不"起,同埋唔好加鹽!否則好易變味……

      刪除
  5. 土伏岺我唔飲得,因為太涼啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲土伏零會涼架咩?我真系唔知道喎!

      刪除