2014年8月13日星期三

椰汁班蘭蛋糕(附食譜)

今日系廚房执野执出一盒班蘭蛋糕粉出黎,打開原來得返1/4盒,費事再放咁耐於是整佐佢,呢個食譜系靠我以往整蛋糕的經驗自己亂咁整的,一路整一路記底d份量,如果成功就可以keep住個食譜,唔成功就無下次架喇~ 好彩最後都成功,哈哈……製成品樣子一般但味道唔錯,呢個蛋糕食落好似食緊日式輕芝士蛋糕,感覺濕潤軟熟,亂黎都做到咁ge效果真系唔錯!阿囡咬佐一啖就問我系咪芝士蛋糕,我話唔系,佢話食落真系好似芝士蛋糕,細佬都系話似芝士蛋糕,真系好奇怪我地3個人食完都話似芝士蛋糕,嘻嘻~





所有材料+椰槳

漏佐唔記得放埋一齊影

















琴日老公返夜班
呢件放雪櫃留俾老公夜晚返黎食的,
點知佢無食,今朝我系雪櫃拎出黎食,
原來凍食更加好味!




班蘭蛋糕食譜:
<8吋活動模>

材料A:班蘭預拌粉100g,椰子粉20g,糖粉20g,椰汁1盒200ml,粟米油10g,蛋黄5隻

材料B:蛋白5隻,砂糖10g,白醋小許

做法:將A材料全部放入大碗拌匀至没有粉粒
將B材料用打蛋器高速打到企身(返轉不會掉下果種狀態),將1/3蛋白箱放進A拌匀,之後將其餘蛋白箱加入以切拌方法將两者拌匀即可,預熱焗爐200度,用180度焗30分鐘,焗完拎出黎倒扣,放涼即可食用












14 則留言 :

  1. ~嘩~好吸引呀 , 可以請我食嗎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得袁太你咁欣賞我個蛋糕,當然可以請你食喇,送多件俾你拎俾袁生食都無問題~哈哈……(^_-)

      刪除
  2. 睇得出非常鬆軟!好都好想食呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食就快d黎食喇,仲有一件系雪櫃冬眠,手快有手慢無~哈哈……(^o^)

      刪除
  3. 勁呀!睇落就覺好味^^ 哩排好多人整斑蘭味嘅嘢呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭大小姐呢款蛋糕真系好好味,如果用埋新鮮班蘭葉汁黎整就更加香更加好味添呀!呢款蛋糕做法都超簡單!

      刪除
  4. 回覆
    1. 車媽媽我唔勁架……純粹貪玩架咋!

      你依家有焗爐有排玩,得閒去烘焙店入定d貨放系廚房,想玩隨時可以玩,哈哈……

      刪除
    2. 係呀諗住揾日去烘焙店入定貨到時大玩特玩haha~

      刪除
    3. 元朗家政坊買整蛋糕麵包ge野都算平,如果你出開旺角,去旺角買仲平(^o^)

      刪除
  5. 雪芳蛋糕整到變咗芝士蛋糕, 真係好想試 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解會好似芝士蛋糕質地,唔知系咪果盒椰槳問題,果盒椰槳比較結身,好以軟雪糕狀態咁架,唔知關唔關事呢?

      刪除
  6. 整到似芝士蛋糕,一定好鬆軟

    回覆刪除