2014年8月25日星期一

台式胡椒餅<附食譜>

前排整ge……系我人生第二次整台式胡椒餅,感覺俾第一次好少少,今次唔用上次食譜,而改用另一食譜黎整,呢個食譜系<為食貓>果度揾ge,做出黎ge效果俾上次好d,但做法就比上次食譜複雜小小,做好之後送佐d俾謙謙同學仔媽咪食,佢地個個都話好好食,有d媽咪話胡椒味再勁d就更加好喎!其實我自己就覺得够晒辣 ……^0^















4 則留言 :

  1. 妳都幾捧場呢個胡椒餅喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,我鐘意食麻!對上一次整果時阿仔同學媽咪見我整佐,佢就話超中鐘意食,問我仲有無剩,留一個俾佢食,岩岩我地食晒,所以呢次系專登用另一食譜整俾謙謙同學仔媽咪架食架!咁仲有幾個媽咪都中意食,咁我咪整埋俾佢地食囉 ^^

      刪除
  2. Wing揾次整個視頻睇下好喎hehe~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍短片?我一個人又要整野又要拍野,你想我死呀,我得一對手咋……邊得呀~我唔掂架……哈哈(^o^)

      刪除