2014年8月17日星期日

韓醬焗雞脾,芝士白汁焗西蘭花,百花蛇舌草涼茶(附食譜),朗豪坊

今日呢两個餸都系以焗為主,雞脾用一支韓醬加一茶匙鹽醃一晚焗熟就食得,好好味!西蘭花我本來用蒜蓉清炒的,但老公無啦啦走入廚房問我有無芝士,我問佢要芝士黎做麥?佢話如果有芝士不如用芝士焗,見佢話要用芝士焗,我就諗起早两日有一碗白汁用剩留系雪櫃,所以拎佢出黎加再加芝士焗,老公話今日d餸好正喎!
















我早两日咪話個湯煲壞佐ge,由於我今日要煲涼茶但又唔想用煤氣爐黎煲,所以好唔心熄咁走去搞搞個湯煲,不停拔電制再扠返電制,扠佐幾次終於著佐,哈哈……開心到暈………對住呢個煲真系唔知好嬲都好笑,唉~呢個煲真系另我又愛又恨!





涼茶食譜

材料:

白花蛇舌草  , 田灌草 , 狗肝菜 (各1扎)
蜜棗 5粒
片糖 2片 

製法:


1.把3扎草以清水浸一浸先 , 再洗3遍 , 去除泥土及其他雜質
2.草及蜜棗放入煲內 , 然後注滿清水 
3.自設時間煲40分鐘
4.開蓋之後加2片片糖調味 , 即可 !




上個星期日8月10號我同两姊弟去朗豪坊同d靚靚公仔影相,同埋行街吃野,行完街吃完野就搭車去婆婆屋企吃晚飯!嘻嘻……




















14 則留言 :

  1. 個韓醬係咩味?

    用明火煲有咩問題!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻韓醬系甜甜地有小小似BBQ味!
      用明火煲野要睇火之餘仲會搞到個廚房好熱,同埋煤氣費貴,所以我唔鐘意用煤氣爐黎煲野 ^^

      刪除
    2. 哦,明白妳意思喇!我都係用真空煲煲湯,慳好多燃料費!

      刪除
    3. 用真空煲煲野又快又唔洗睇火,好好,年中慳埋慳埋真系唔少架……^_^

      刪除
  2. 雞肶好正呀!
    電器如果時好時壞,安全計,要小心檢查清楚才好用呀!

    回覆刪除
  3. 兩位小朋友放暑假係咪好開心呢?但就快要返學啦...要收捨心情了!
    雞脾燒得好靚,好吸引!呢支韓醬我家有兩支,要快d用至得,唔係便浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高佢地放假我真系好開心呀!
      諗起就快要返學我就……惨……(╯з╰)

      刪除
  4. 回覆
    1. 系哦……見佢两個大大啖咁咬落去,我見到都好開心,哈哈…

      刪除
  5. 哈…我今日都煲左涼茶,係夏枯草,屋企有人唔like羅漢果既味,所以就甘煲黃豆。我都有半支韓式烤肉醬,都唔知要黎整乜好,你有無咩好介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單d你可以用韓醬黎醃雞翼,排骨,雞之類ge野,之後用煎或焗都得,方便又好味,又或者用佢黎醃豬/牛肉拎黎炒瓜菜都可以架!

      刪除
  6. 焗嘢好方便,醃咗嘢放入焗爐就得!
    個白汁芝士西蘭花好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,我都好仲意焗野 ^^
      白汁芝士西蘭花我第一次整咋,真系唔錯,如果再多d白汁可能更加正!哈哈…

      刪除