2014年8月1日星期五

香蔥火腿卷(附食譜)

吃過番尋味ge包包就系呢個香蔥火腿包,第二次整喇……真系好好味,今次其中四個加佐芝士,盈盈話加佐芝士更加好味喎,我地一家四口每人两個,但系我吃佐一個咋,我ge另一個俾盈盈吃佐(^_-) 佢話食2個唔够喎,所以我咪俾多一個佢食囉 ^^
















食譜參考 <專業麵包製作> 一書:












8 則留言 :

  1. 你整得好靚呀!喱本書係我買的第一本麵包書,跟著做已經好成功,我第一次係整椰茸檳,好食到不得了,你整過未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒!未整呀,椰檳我好鐘食,可惜阿仔阿囡都唔鐘意食,睇下今日有無時間整先……

      我買過幾本食譜書,睇書我系3分鐘熱度ge人,通常買返屋企頭2個星期會睇,之後就無眼睇,哈哈……所以我依家唔再買,去圖書館借算了……

      刪除
  2. 整得好專業喎! 可以開麵包店喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小千媽咪! 開麵包店我仲未够班呢……哈哈~ 如果我開麵包店我第一時間通知你……嘻嘻\(^o^)/

      刪除
  3. 咁快又再 encore,肯定係好好食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系講笑……真系好好食,我今日又整包,整佐吞拿魚同埋椰賓(^_-)

      刪除