2013年10月20日星期日

腐竹蛋糖水

一排無煲糖水 , 特然間想飲下糖水 ,
懶人版腐竹蛋糖水^0^ 三樣野就搞掟晒 ,  

今次無加白果又無加意米的 ,  哈哈.....
真係好簡單 , 腐竹 , 雞蛋 , 冰糖

真係簡單到暈 , 可以稱得上為快 , 靚 , 正 ! 
呢個腐竹雞蛋糖水真係超級超級簡單 !









今次唔煲咁耐,因為老公唔喜歡我煲到好似奶咁ge樣 .

18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 今次我貪快 , 無加到白果同薏米 , 哈哈......:))

      刪除
  2. 我度冇靚腐竹冇得煲,不過我昨晚煲咗椰汁西米露呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦...... 椰汁西米露我中意 , 如果加埋香芋仲正 :p

      刪除
  3. 回覆
    1. 無錯……又簡單又正,岩晒我呢個大忙人(^ω^)

      刪除
  4. 滋潤~簡單~又有營養! Like! !

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 嗯.……下次我煲多d,預留一碗俾你(^o^)

      刪除
  6. 原來妳唔會煲到腐竹完全溶哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都中意煲到溶晒 , 當豆漿咁飲 , 好正 ,
      係我老公唔中意我煲到溶晒je,  哈哈...:))

      刪除
  7. 呢兩日好乾呀!小高又要飲 ~ ~ ~ ^^

    回覆刪除
  8. 小高飲晒喇......明天請早........
    天日我得閒ge話就post另一款我喜歡ge糖水俾你嘆 :)

    回覆刪除
  9. 呢個糖水雖然簡單 但好好味呢 ^^

    回覆刪除