2013年10月14日星期一

煎蠔仔餅


唔好睇又唔好食ge蠔仔餅




有一日我見到電視教人整蠔仔餅 , 我又跟人做下 , 

點知做出黎ge效果完全唔理想 , 激死人 ......  
睇電視覺得人地好簡單好容易就煎到好靚 , 
但到自己做.......竟然困難重重 , 我完全唔識控制 , 
呢個煎蠔餅真係無下次...... 可能我整的唔好食 , 
所以無人幫親我整的蠔仔餅......
我自己一個人分佐2日先吃晒 =_= " 嗚.....
下次想食 , 都唔會自己整 , 出街買仲好 ^o^ ~ ~ ~

















14 則留言 :

  1. 蠔餅用木薯粉+蠔仔+少許魚露開。 唔好溝蛋住。 燒紅鑊落油, 煎到開始見粉漿杰身才加蛋汁响窿位和隨意倒入。 金黃色後先反轉再煎另一面。 如果敢再挑戰, 不妨試試咁整丫。 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小寶......木薯粉我屋企有呀 ,
      我下次買小小蠔仔返黎, 跟你所講ge做法試下先 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 小月你真係好叻 , 你講的無錯 , 電視係教人用鴨蛋整 ,
      但係我忘記佐買鴨蛋, 所以用佐雞蛋代替呀 , 哈哈...... :))

      刪除
  3. 妳用咗乜嘢粉呀?? 蠔餅用 蕃薯粉+鴨疍....., 同上面兩位所講一樣! 只係第一次整啫~ 下次會掂架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小千媽媽其實我唔知我買果袋係咩粉黎架, 我係買蠔仔ge舖頭買架!
      我下次買小小蠔仔試多次先的 , 睇睇效果如何 , 嘻嘻...... :)

      刪除
  4. 有咩問題呢?可能蠔仔瀝水唔夠乾;蛋 size 唔同又會影響粉漿;用唔同牌子嘅粉整都會有出入,我每次用唔同牌子嘅粉整舊食譜都會有少少出事呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 原來蠔餅都唔係咁易做 , 其實我都唔知有咩問題哦! ^o^
      我下次買小小蠔仔試多次先得 , 哈哈 :))

      刪除
  5. 要一個人食晒又真係慘D!我都整過一次,係舊屋,幾好食架喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法, 我整的唔好食, 我唔會迫佢地食,
      又唔想掉俾大口仔吃咁浪費喎 , 唯有自己食晒囉,
      我下次買小小蠔仔再試多次先得 !

      刪除
  6. 蠔仔餅我勁鐘意食,睇個樣都好食過台灣果D唔啱口味,你第一次整ok喇,
    下次call黎食<( ̄︶ ̄)/:)  :)    :)   

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯.......我下次整佐就call你黎食 ,
      我第一次整係咁上下架喇 , 哈哈.....:))
      下次要買小小蠔仔再試多次先得 !

      刪除
  7. 謙盈媽媽, 唔好氣餒,今次唔得可能ok...再整多一兩次就會更好!不過...我都覺煎蠔仔餅唔係話咁容易...睇人o也教就易!:D

    回覆刪除