2013年10月25日星期五

迷你柚子茶麵包仔

上星期日本應約佐兩個中學同學同埋佢地ge小朋友一齊出旺角的飲茶 , 行街 , 因為謙謙有小小唔舒服 , 所以無去 , 唯有下次再約 ,  係屋企悶悶地我就玩下整麵包 , 今次係用佐上次柚子茶方包食譜黎做  ,  不過我唔想整方包形狀 ,  整佐迷你麵包仔 , 方便小朋友吃 , 同埋細細個一次吃一個幾好 , 唔錯 !   









14 則留言 :

  1. 細細個容易食, 食唔晒又唔浪費!

    回覆刪除
  2. 聞唔到都覺得好香咁, 正!! 如果俾我阿囡見到, 就唔得了!! ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 系呀,好岩小朋友,一次食一個岩岩好!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我放佐好多柚子茶醬落去,甜甜地好好味,仲有好濃郁ge柚子味添!

      刪除
  5. 好似好好味咁~~我都中意整細細,不過有時貪方便所以整大個XD

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈………咁我要送條口水肩俾你喇 ^o^

      刪除