2013年10月17日星期四

香蕉肉桂蛋糕仔


屋企有2條熟到起黑點 , 就黎爛 ge 笨奶奶無人吃 , 於是我上網搵香蕉蛋糕做法 , 咁岩俾我搵到 blog 友小高的 肉桂香蕉合桃蛋糕食譜 , 於是我就跟小高食譜試做下先 , 我屋企無合桃 , 所以無加.......  呢個蛋糕仔味道都唔錯得 , 我好中意肉桂味 , 好香 , 多謝小高同大家分享食譜 !  























17 則留言 :

  1. 我明日去採合桃,採夠都用黎焗muffin先

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁正呀…我無見過新鮮合桃,如果你映d相放系你個blog度俾我睇下就好喇(^ω^)

      刪除
  2. 整香蕉蛋糕真係一個好好㗎消香蕉方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,吃唔晒仲可以放系雪櫃吃幾日添\(^o^)/

      刪除
  3. 妳試試「為食貓」個香蕉蛋糕食譜啦,個個試過都讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁,個個讚添呀…咁我下次有香蕉剩,就要試下佢個食譜先得喇,Kestrel多謝你話我聽(^ω^)

      刪除
    2. 唔好客氣啦,大家分享交流嘛!

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝,細細個好得意,同埋好岩小朋友吃∪・ω・∪

      刪除
  5. 唔~~~~香到呢度都聞到呀!

    回覆刪除
  6. KO蕉蕉嘅好方法,整得好靚呀!

    回覆刪除
  7. 謙盈媽咪,不用客氣!知你喜歡就足夠 ~
    heehee 我都儲夠梅花點,又可以整啦 ~ 但近期愛上整戚風cake,下次你又試試!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀 , 謝謝小高你先 :)
      自從阿囡讀小一 , 我就無麥時間打理我個blog :(

      刪除
  8. 用梅花點蕉整 cup cake 特別香呢 ~

    回覆刪除