2013年10月12日星期六

我的新電話

跟佐我4年ge手機已經開始有小小問題了,
所謂舊ge唔去新ge唔黎,真系好多謝老公 , 
送我一部新款智能電話 Samsung Note 3 , 
真系好開心 *^O^* 有新電話用 , 嘻嘻 ... ^3^





呢幾日屋企部電腦壞壞地  , 搞到我想寫blog

都寫唔到 , 煩.....真係頂佢唔順囉 , 開佐部電



腦無耐就自動關機 , 都唔知部電腦發咩神經 , 


真係激氣~ ~ ~ ~ 不過依家部電腦無事喇 , 


多得謙謙同學爸爸幫手 , 我部電腦正常返喇


, 就連我客廳壞佐1年ge電腦都幫我整返好 ,


實在太好 , 依家屋佐兩部電腦都用得喇 , 好開


心 , 真係好多謝謙謙同學仔一家人 , 嘻嘻 ^^





仲有一件意外ge事 , 佢就係................

老公第一次送俾我ge鑽石仔介指仔 , 唔見佐粒

石仔呀 !!!嗚........仲要係幾時唔見都唔知道 , 

前排(10月3日)同謙謙同學仔媽咪一齊食早餐

果時 , 我先現唔見佐 , 同學仔媽咪問我幾時

見 ? 我話 : 我都係早你一秒知道唔見佐粒鑽

石仔 , 係度等緊早餐黎ge時候我多手係度玩轉

轉介指 , 摸先知唔見咋 , 連自己幾時唔見

都唔知 , 怪.......  慘 ~ ~ ~ ~






14 則留言 :

  1. 恭喜有新玩具玩。 隻介指同一道理, 舊嘅唔去, 新嘅唔嚟。 留返個圈都可以做紀念 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公話:岩岩送佐新電話俾我, 無多餘錢再買介指送俾我喎, 哈哈....
      我有留返個圈呀, 小寶你講得岩, 留黎做紀念 :)

      刪除
  2. 唔好喊 , 叫老錢去買番粒大啲嘅 ^^

    回覆刪除
  3. 電腦壞咗係好頭痛! 如果係我個女更慘, 因為喱度學校係網上通知家課; 電腦壞咗真係做唔到功課! 電腦整翻就安樂晒!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩……如果你屋企部電腦壞佐真系好大件事喎!上星期我部電腦壞佐真系好唔舒服,感覺好似争佐d野咁,可能我習慣佐日日開電腦,依家屋企两部電腦都整番好,真系好開心(^ω^)

      刪除
  4. 我而家用緊SIII , 都好想換Note 3 , 心大心細中 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 换啦换啦…Note3部機好簿身,又唔太大好岩女仔用,系3出機有原裝機套送,我覺得唔錯。

      刪除
  5. 有新電話,又整番部腦,好開心呢^^ 唔見咗粒石唔緊要,好似電話咁,遲啲有仲靚嘅~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 两部電腦都整番好,同學仔爸爸系免費幫我整的,一毫子都無收我架,謙謙同學仔爸爸真系好好,我真系好開心(^ω^)我都希望遲d有粒大d架鑽石,哈哈└(=^‥^=)┐

      刪除
  6. 哎呀...最後粒鑽石找得回嗎?不要自責,你都唔想!話唔定......
    第時你honey獎你更大粒的鑽石來逗你開心!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵唔返呀小高 , 我希望老公獎粒更大ge俾我..........哈哈:))

      刪除