2013年9月29日星期日

厚切餐肉麵包 <附食譜>

自從阿囡返小一開始 , 我就少佐時間整麵包 , 唔係唔想整 , 實在係分配唔到時間去整 , 整親麵包閒閒地用我2個鐘或以上 , 我真係無咁多時間 , 我依家有小小時間就去訓覺 , 哈哈......... 
因為兩個小朋友返學的日子我就要一日里要走6轉 , 
真係幾攰架~ ~ ~ 

昨晚早訓 , 今朝5點幾就醒佐 , 加上兩個小朋友今日唔洗返學 , 我又心思思走去櫥房整麵包 , 今次就係要整大人人中意的午餐肉包 , 好耐之前都話整ga喇.....不過我一直都拖 , 拖到依家先整 , 要大人人久等 , 真係唔好意思......嘻嘻....... 小灰灰你主人終於都等到我整餐肉包喇........大人人肯定等到條頸長佐好多喇........哈哈 !!! 














呢個餐肉包好好味呀, 件餐肉厚一厚 , 
真係好正 , 老公今朝食佐3個餐肉包 , 哈哈..... 

27 則留言 :

  1. 你攪到我心思思,
    依家整要4點先有得食

    我冇麵包機
    我想加蛋,次次D蛋都整得5好, c就c 等埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d整喇 , 我覺得餐肉包真係好好味!

      刪除
  2. 厚切餐肉飽, 好正呀! 你個焗爐夠晒大, 係我既dream oven!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚切餐肉飽真係好正 , 我個焗爐好平架咋, 好似500幾蚊 , 普通4人家庭好好用 .

      刪除
    2. 見到件餐肉已經流晒口水啦! 有時平野都唔係差咖, 我第一個爐都係平價貨, 但係就好好用, 壞左之後換左而家呢個爐就真係唔掂擋……爐温好唔穩定, 到而家仲係同佢溝通唔到!><

      刪除
    3. 無錯 , 有時平野真係可以好好用 , 爐温唔穩定? 咁你每次焗野咪要下下要望住佢囉 , 咁你真係要多d同佢溝通溝通先得喇 , hehe ~ ~ ~

      刪除
  3. 回覆
    1. 你寶唔洗流口水唔洗流口水, 我請你食 , 哈哈......

      刪除
  4. 厚切餐肉真係好吸引~~ 自家製夠健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯.........自家製夠健康 , 水太太講得無錯 !
      係街買果d餐肉包真你好鬼死薄架........>_<

      刪除
  5. 回覆
    1. 你D表情公仔好正,難五難裝

      刪除
    2. 唔難呀 , 我係cici個blog度學架咋, 你去cici個blog度睇睇呀!
      http://ciciceci.blogspot.hk/2013/09/emoticons-smiley.html
      以上就係cici blog的地址

      刪除
    3. 我之前有試過攪五掂╮(﹀_﹀)╭,:((   

      刪除
  6. 謙盈媽咪,個餐包好鬆到可以見得到喎,勁呀,我以前整餐包用低溫咁你咪不用花咁多時間,夜晚整左,第二天你咁早起床拿出來發酵就可入爐,小朋友又有新鮮包包吃了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 不過佢地返學我都唔整包多架喇, 等佢地放假我先整::_2288

      刪除
  7. "加厚餐肉" 既包肉比例都好靚喎! 仲引C我呀~~梅林牌餐肉?? :x

    回覆刪除
    回覆
    1. Daisy我唔知係咪梅林牌餐肉喎 , 我好小睇牌子的,
      我知道佢的外表係有隻白色肥豬仔的, 佢好似係長城牌 ::_1561

      刪除