2013年9月25日星期三

豉汁蒸黃立倉 , 豆豉魚硯肉炆冬瓜

上星期我同兩個小朋友去華潤 , 阿囡見到倉魚叫我俾佢食 ,
事關佢上次去姑媽屋企吃過呢種魚 , 佢話好食於是叫我買 ,
呢條倉魚系細佬同姐姐两個人吃晒 , 我同老公都無食 .
.



























豆豉魚硯肉炆冬瓜










10 則留言 :

  1. 兩姐弟清晒條魚,媽媽一定煮得好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小灰灰都係0甘想 、、、吾好味0既話、0甘大条魚点食0牙 

      刪除
    2. 好唔好食佢兩個先知 , 因為我無食,同埋唔多鐘意吃魚架 , 倉魚我好耐好耐之前都蒸過,盈盈食好小,所以我都無買好耐,阿囡好怪的,係人地屋企吃過ge餸菜佢覺得好味,佢就會叫我買,同埋會吃好多, 正所謂隔離飯香, 一d都無錯!!!! 哈哈 ~~~

      刪除
    3. 大人人條魚唔係好大, 所以佢兩個吃晒d魚肉 , 其實蒜茸豆豉做出黎的餸菜都好惹味 .

      刪除
  2. 謙盈媽咪我昨天都見到呀,但無買,你煮過好嗎?腥嗎?豆豉魚硯肉炆冬瓜好新款喎,有睇頭好呀讚先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實倉魚唔腥,你怕腥就放多d薑落去蒸 , 蒸完加d滾油淋係面, 好香的.
      想再香d....就用薑蔥用油炒香, 再淋上倉魚上面, 臨吃前先加豉油 .d油一定要燒滾呀! 緊張大師多謝你讚 ^o^ 哈哈......

      刪除
  3. 係冰鮮定急凍呢?望落個樣都唔太差!

    $16.9 係一條定係要斷秤呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢寫住急凍, 應該就係急唔係冰鮮, $16.9係一條 ,
      平時唔特價要20幾蚊一條的

      刪除
    2. 咁價錢同質量都唔差喎!

      刪除
    3. 如果你買百佳都有 , 要買包裝袋寫住深海先靚架,
      有一種倉魚係無包裝袋袋住的,果隻倉魚唔靚,
      同埋品質無咁好 .

      刪除