2013年9月4日星期三

炒韓式年糕

今日係炒年糕 , 係紅蘿蔔椰菜火腿扒炒年糕 ,
阿囡喜愛吃年糕的 , 
一碟就搞定 , 有肉有菜 , 
真係幾好....... 咁多蔬菜之中阿囡最中意吃西芹 , 
其次就係菜芯 , 其他菜都唔多中意吃!


紅蘿蔔椰菜火腿扒炒年糕


還有之前整的另外兩款蔬菜炒年糕!

腰果司華力腸西芹炒年糕





西芹洋蔥肥牛炒年糕


我係大昌買ge韓國年糕 .

8 則留言 :

  1. 韓國年糕同上海年糕 、、、 你覚得邊様好食D ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得韓國年糕好吃,上海年糕就便d.

      刪除
  2. 等我又係大昌買番包先.....嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用冬菇,蝦米,肉絲,紹菜一齊煮湯,之後放埋年糕落去,好好味架^3^

      刪除
  3. 回覆
    1. yeah~ 車媽媽我備份完之後同你一樣,整唔到過黎呢度呀!

      刪除
  4. 我都好中意食年糕,通常用泡菜炒爆辣,下次試下你呢個多d料先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用泡菜炒我中意喎....其實用冬菇,蝦米,肉絲,紹菜一齊煮湯,之後放埋年糕落去,都好好味!

      刪除