2016年7月9日星期六

千島海鮮pizza,雜菜沙律

潛佐水一排無上黎寫野,今日終於現身了……太耐無整pizza食,昨日突然想食所以買齊d材料琴晚整,一系唔整一整就整佐2個大大個嘅,一個10吋一個12吋,哈哈……2個咁大當然吃唔晒喇,有剩果幾塊就系我地今日嘅早餐喇,阿囡話媽咪你整嘅pizza好好食,好過系出面pizzahut買果d,我話我有無咁勁呀!阿囡佢話:有呀,因為出去吃果d有些材料我唔鐘食(特別系洋蔥),但你整嘅pizza材料我全部都鐘意食,所以我覺得你好勁,仲整得越黎越靚添呀!而老公就話好正,仲話我整得越黎好,好有水準喎…
#上星期系陳枝記果度買佐一塊我好想買嘅搓麵粉墊,真系好好用,系墊上面搓粉系完全唔痴的,用完冲吓水就得……我系元朗天水圍見到呢d墊好貴,所以一直無買,上星期同大嫂去陳果度買野見到都咁大張都系60蚊,我覺得好抵,所以同大嫂一人買佐一張(^_-)



今朝早餐


















4 則留言 :

  1. 自己整又經濟、又健康!

    矽膠蓆真係好貴呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,同埋整pizza快過整包好多,做法簡單發酵又快,好快有得吃,整包則要好耐……

      矽膠蓆真確實系好貴,我一真無買,原因就系因為太貴-_-# 我唔舍得買……

      刪除
  2. 真係好靚!唔怪得咁受歡迎啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!自己整材料多d好味d,咁就會受歡迎架喇(^_-)

      刪除