2016年7月28日星期四

鎮江骨,蕃茄鮮牛肉炒蛋,台灣手信

天熱有時真系無麥胃口吃野,現時呢d天氣日日都30幾度熱到人死死吓……煮餐飯真系好辛苦,但煮完出黎無人吃嘅話仲惨,所以我近排都喜歡煮d開胃餸黎食,鎮江骨酸酸甜甜好正,送飯一流……做法亦超簡單,將急凍金沙骨出水,(半碗鎮江醋+片糖適量+幾片薑)煮滾d醋放入已出水嘅金沙骨落去慢火煮1個鐘左右之後再焗30分鐘直至腍,即可以食,隔日食更加好味同入味!





 ※另外好多謝家姐嘅台灣手信,家姐好有我心,買佐好多野俾我地,台灣嘅杏仁片同鳳梨酥真系好鬼正,我自己好鐘意鳳梨酥,我第一次食到有咸蛋嘅鳳梨酥,真系好好味,老公最喜歡杏仁片,而2姊弟就喜歡肉乾同蝦餅,台灣人肉乾太甜唔岩我口味^_^……






4 則留言 :

  1. 妳又真係無講錯,做得辛苦兼身水身汗都唔緊要,整完一餐都無人欣賞就仲無癮!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 你中意就好喇,得閒就整黎同屋企一齊食呀,甜甜酸酸好開胃,送飯食好好味!

      刪除