2014年7月26日星期六

百花蛇舌草凉茶 ( 附食譜)

放暑假呢排好多時都焗下野食,焗得多野食唔多唔少都會熱氣,所以今日煲佐呢個凉茶黎飲,要清一清d熱氣先得……一系唔煲,一煲就要煲多d,即日飲唔晒就用樽裝好放雪櫃慢慢飲!











三草涼茶

材料:

百花蛇舌草   半邊蓮   田灌草 (各1扎)
蜜棗 5粒
片糖 3片 

製法:


1.把3扎草以清水浸一浸先 , 再洗3遍 , 去除泥土及其他雜質

2.草及蜜棗放進煲內 , 然後注滿清水 
3.自設時間煲45分鐘 (明火要煲2小時以上)
3.開蓋之後不起D草 , 加3片片糖調味 , 即可 




網上搵到的資料 : 


白花蛇舌草: 清熱、解毒和消炎,有抗癌作用。中醫常用來清熱散瘀、消炎止痛。現代藥理發現白花蛇舌草對急性淋巴細胞型、粒細胞型、單細胞型及慢性細胞型的腫瘤細胞有不錯的抑制作用,同時也具有抗菌、消炎效用。


半邊蓮: 利尿消腫,清熱解毒。
中醫在傳統上常用之為治療蛇蟲咬傷等之清熱解毒消腫療藥。

田灌草: 又名「車前草」,性味甘、寒,是一種隨處可見的生草本植物,它的嫩葉及種子均可食用,車前草種子及根、葉均含有糖分及維生素A、C、K,車前草還可治氣喘、百日咳、怯痰、慢性腎炎、子宮炎、浮腫、膀恍炎、尿道炎、泌尿系結石、痛風、下痢、頭痛,全草煮汁飲服具利尿消腫、清肝洩熱等作用,是青草茶的最佳原料。 


21 則留言 :

  1. 回覆
    1. 鐘意就整返杯飲下喇……唔洗客氣……哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 涼唔涼真系因人而異,有人飲完會覺得好涼,我自己就唔覺話涼,因為我姨媽到都照飲,都無事,哈哈……

      咩功效? 其實我都唔系好清楚哦,呢個凉茶系阿仔同學媽咪教我煲的,佢話系清熱解毒,小朋友飲呢個凉茶好好,所以我間唔中都煲呢個凉茶俾屋企人飲

      刪除
  3. 我都鍾意飲百花蛇舌草不過次次飲完就撞起感冒

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓……飲完會撞起感冒?我無聽過喎!

      刪除
  4. 嘩,呢個又係涼到爆!!!記得以前媽咪煲嘅時候講過,呢味嘢有人要嚟抗癌,可知都有一定藥力效用,依家我真係唔咁再飲喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼唔涼真系因人而異,我就唔覺得呢個涼茶話好涼,因為我m到都系照飲呢個涼茶都無事,如果m到飲五花茶就好大件事,哈哈……

      刪除
    2. 其實依家中醫學都已經好有科學根據,好多時都會分析數據去決定 "涼" 同 "熱",不過每個人體質對唔同對藥材有唔同反應。

      可能妳係超熱底,又或者妳係強到百毒不侵,哈哈!

      刪除
    3. 我應該系燥底……勁燥果種……仲要系燥到百毒不侵果隻……哈哈哈……

      刪除
    4. 勁呀,謙盈媽媽!!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果知道自己系寒底,真系唔好亂試,否則飲完會暈!

      刪除
  6. 請問是用新鮮草煲好,還是去藥材鋪買幹草藥來煲都得?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,我依家先睇到你留言問我野,咁耐我先至發現,我真失策,真系好對唔住,我次次都是買新鮮草来煲的,乾草我未試過,如果買到乾嘅早都可以嘅,味道應該唔會相差太遠!

      刪除
  7. 請問是用新鮮草煲好,還是去藥材鋪買幹草藥來煲都得?

    回覆刪除
  8. 請問是用新鮮草煲好,還是去藥材鋪買幹草藥來煲都得?

    回覆刪除
  9. 請問是用新鮮草煲好啲,還是去藥材鋪買乾草藥煲都可以?Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,miss佐你個留言,依家先回覆你,各有各好的,用新鮮草煲出黎陣味我自己覺得好飲d易入口,似飲糖水,而用乾草藥煲出黎嘅味道則濃列d,其實兩者功效系一樣,純粹個人喜歡😊

      刪除
  10. 请问去边度可以买到新鲜的?呢款凉茶我饮过,十分好饮,去厕所都畅顺好多,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見現時好多街市都有賣的(山草藥店),佢哋仲有好多款的,呢d新鮮草煲嘅涼茶好飲,唔苦嘅,疫情期間得閒煲吓呢d涼茶黎飲好呀👍清熱解毒

      刪除