2014年7月29日星期二

中式包~炸菜牛肉包,芝士肠子卷,原味卷 ( 附食譜 )


今朝晨咁早6點俾老公嘈醒佐,想再訓又訓唔著,唯有走去廚房搞搞震,哈哈哈……

今次大膽試整中式包,製成品又幾好喎,味道都唔錯,

唯一唔好就系包表面唔皮光肉滑 (╯▽╰)  

我最中意炸菜牛肉包,辣辣地好好味 ^^ 


炸菜牛肉包,芝士肠子卷









中式包食譜:

材料:麵粉200g,糖25g,酵母2g,泡打粉2g,奶95g

做法:1)將所有材料混合在一起,用手或打蛋器(攪粉s型果支)打15分鐘至唔痴手及光滑
2)蓋上保鮮紙發酵4o分鐘
3)取出麵團排氣卷好或者包饀
4)蓋上保鮮纸進行第二次發酵3O左右
5)水滾後蒸8分鐘即可以


#麵粉我用佐低粉,其實可以用中筋或低筋,
泡打粉唔落落都無問題的!


牛肉饀料
材料:牛肉,炸菜 (適量)
做法:牛肉及炸菜剁碎加豉油,糖,胡椒粉,黑椒碎,水,生粉,麻油,將所有材拌匀就可以了!





12 則留言 :

  1. 您好叻,可以一次過整咁多種味道,下次試吓冷水落鍋,蒸好後,不要立即打開鍋蓋,先慢慢將鍋蓋打開一小縫,待上數分鐘再慢慢打開,那便不會皺皮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月ge寶貴意見,好實用,下次再試整……睇下會唔會好d先 ^^

      刪除
  2. 嘩,第一次整就已經識得咁樣收口做形,妳超有天份喎!

    我整嚫饅頭都係咁,整唔到皮光肉滑呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 讚我有天份?哈哈…多謝你!
      我收口收到超樣衰,收口對我黎講系有難道的,要多d練習下先得……
      饅頭我唔鐘意,我愛有饀包^_^

      刪除
    2. 我連收都唔識收呢!

      我同妳相反,最怕食有餡包,所以唔鍾意食港式、日式包,要食歐陸式包!

      刪除
    3. 我ge口味同係完全相反喎,hehe……

      唔識收口就練習多d,咁就會好快識架喇^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔叻唔叻……仲有好大進步空間呢,收口同埋表皮都唔掂哦,我要繼續試……^^

      刪除
  4. 第一次算好靚啦!我上次整饅頭仲肉酸,到而家都未再整><

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~中式包收口對我黎講系好難,要繼續努力……試多幾次先得(^o^)

      刪除
  5. 我都係用呢塊不鏽鋼板蒸包, 又平又好用
    中式包我淨係食饅頭同麻茸包 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太我同你相反呀,我唔鐘意食饅頭同麻茸包,哈哈~(^_^;)

      刪除