2014年7月31日星期四

猴頭菇响螺片豬骨滑,甜酸茄汁蝦,豆豉鯪魚炆冬瓜,咖哩洋蔥薯仔燴肥牛

暑假呢排成日掛住整野食,有成2個星期無煲湯,最終俾人投訴,(^ω^)哈哈…… 所以即刻煲返個清潤靚湯俾投訴人潤一潤,跟住再整多2碟佢地鐘意食ge餸,等佢地唔好再投訴我,3餸1湯白飯任裝,嘻嘻…… ^^
呢個湯真系估佢唔到咁甜,我完全無放鹽去調味,已經好够味,好甜好潤……正!
今日老公返夜下午2點幾就要出門,所以要好早就要煲好湯同埋煮好午餐俾佢食,我仲特登煮多小小留返d我地今晚食,今晚又可以偷懶唔洗煮喇……哈哈(^ω^)




















8 則留言 :

  1. 謙盈媽媽,一睇個湯啲材料就知甜到溜啦

    回覆刪除
  2. 夏天我好少煲湯太熱了主要食生果^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小朋友系度要煲多d湯水俾佢地飲會好d,無咁易病,我两個仔女可能飲得湯水多所以好小病!

      刪除
  3. 好好餸, 比我咁熱就會偷懶 :) 哈哈 

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太其實我都好想偷懶,可惜俾人投訴,唯有煮煮煮…… ^^

      刪除