2014年7月21日星期一

馬拉糕 (附食譜)

呢款馬拉糕整出黎好香,好好味,甜度岩岩好,正正系我鐘意ge味道,下次想食唔洗特登出街買,太好喇……我能够整到咁好味的馬拉糕真系多的阿仔同學媽咪,真系好多謝謙謙同學仔媽咪提供俾我的食譜,嘻嘻 ^0^












馬拉糕食譜 : 

A:雞蛋3隻,黄糖100克,雲呢拿油一茶匙
B:水45克,牛奶45克,牛油液30克
C:自發粉120克,吉士粉60克,泡打粉一茶匙,梳打粉一茶匙(過篩備用)

做法:1)用打蛋機高速將A材料打至挺身
2)加入B材料拌勻。
3)將C材料逐小拌入蛋槳內,拌匀後用打蛋機高速打10秒至完全拌。
4)放入己舖好牛油紙的蒸籠,大火蒸30分鐘。

11 則留言 :

  1. 見到流晒口水喇我一定要試做呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用冇鹽牛油…………(其實用有鹽同無鹽都得,如果用有鹽牛油咁你黄糖ge份量就加返多小小就可以)

      刪除
    2. 唔洗客氣!如果你整完出黎,好鐘意食……咁我就會好開心架喇 ^^

      刪除
  2. 我都好鍾意食,之前都有整,不過凍左就有d硬,下次試下你個食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 試喇試喇……我覺得好好味,希望你鐘意,呢個馬拉糕室温凍佐唔硬,如果放入雪櫃我就唔知硬唔硬喇 ^^

      刪除
  3. 馬拉糕係我嘅呢! 望落好鬆軟,睇見到流口水 … (●°u°●)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢個食譜做出黎ge馬拉糕好好味,你都試下整喇 ^^

      刪除