2014年7月9日星期三

黑糖檸檬醋

第一次浸檸檬醋,前排謙謙同學仔媽咪問我要唔要檸檬,佢買佐成箱檸檬成箱真系買平好多,之前我買佐3隻都要12蚊,但依家同學仔媽咪俾9個檸檬我竟然10蚊有找,哈哈……真系超平!聽講飲檸檬醋可以防癌同埋有好多功效,所以我又貪得意浸埋一份,我浸10個檸檬咋,純粹試下,功效系咪真系咁好,我真系唔知道架……^^ 浸3個月就可以飲架喇,唔知好唔好飲呢……期待中……









10 則留言 :

  1. 真係好多人浸檸檬醋,謙盈媽媽

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 依家檸檬平返小小,無咁貴……快d試快d試

      刪除
  3. $10有找咁平~好飲話我知hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,多得謙謙同學仔媽咪先有咁平^^
      嗯……好飲就話你知

      刪除
  4. 嘩,要搵妳朋友買檸檬至得喇,依家啲檸檬咁貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈………依家d檸檬平返小小,無GiGi教人整檸檬雞翼果時咁貴!

      刪除