2014年7月27日星期日

迷你牛角酥

用一塊現成急凍酥皮就可以整到12隻迷你牛角酥,好味,又香,又脆,名副其實ge快……靚……正……第一次整牛角酥亂咁卷,一d都唔似牛角哈哈……樣貌唔好唔緊要,最緊要系好味!












15 則留言 :

  1. 正啊,可唔可打包啊,哈……呢個有無食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 打包的話要等下次……哈哈…… 整得太小,唔够分,嘻嘻~ 食譜稍等 ^^

      刪除
  2. 咁食落質感似唔似牛角酥呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落質感正正就系牛角酥,可能我卷得實得制,所以要焗好耐先脆 ^^

      刪除
    2. 但係牛角酥應該係丹麥式麵包麵糰喎,唔係酥皮,質感似就真係好難得!

      刪除
    3. 我自己唔鐘彤麥式麵包麵團ge牛角酥,

      我系鐘意系牛角酥,即是話酥皮咁鬆脆ge牛角酥,咬落去好脆好脆果種喎!

      刪除
    4. 咁應該係假牛角酥喇!所有 croissant 食譜都係收錄於麵包食譜內。

      刪除
    5. 假牛角酥……哈哈…(^o^)

      刪除
  3. 回覆
    1. 系咩,我日日對住佢唔覺得佢大個咗,我覺得盈盈著呢條裙俾人感覺好成熟同埋好少女,哈哈……

      刪除
  4. 我認同!最緊要好味,外表無咩所謂啦:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯無錯,自己食無所謂,如果送俾人就唔系咁好 ^_^

      刪除
  5. 整得幾靚都無用, 最重要好味 :)

    回覆刪除