2014年7月30日星期三

醉雞翼與醉雞(附食譜)

今次系第二次整醉雞翼..... 如無記錯上一次整系一年前ge事 ^O^ 哈哈……點解整?因為系同學仔媽咪暑假前整佐好多俾佐一d我試,試完之後自己心思又想再食咪自己動手整囉……嘻嘻!見冰箱有半邊雞我都唔放過,哈哈… 當我ge雞翼就快食完時我又買佐d牛放埋落去……呢d咁熱天氣吃冷盤真系透心凉!爽晒\(^o^)/
不得不提我系百佳换呢d焗爐玻璃盒真系超好用,亦可以入微波爐的,好彩我换佐2個,hehe……(^o^)

醉雞翼











醉雞翼食譜

材料: 雞翼2磅、薑蒽適量  、花雕2茶匙、香糟露1支 冰糖2湯匙、枸杞子小許、 冰水1大盆

做法:
1) 將雞翼洗淨,滾水落薑片及蔥灼熟雞翼,之後放入冰水沉泡至雞翼冰凍,歷乾水份備用
2) 將花雕、香糟露、冰糖枸杞子加入一個玻璃盒內,拌勻
3) 將雞翼,加入醉汁內,蓋好,放進雪櫃
4) 浸泡至少1小時(浸過夜最好),即可上碟食用



9 則留言 :

  1. 正啊,睇見都想食,我今日都系整浸雞翼,用番琴日用剩既凍鮑魚汁整

    回覆刪除
  2. 一放暑假妳就有咁多好煮意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地暑假我要盡情玩……盡情整我想整ge野食,佢地一開學我就要收手架喇!我呢排得閒得制寫埋食譜添, 之前好小寫架,哈哈………

      刪除
    2. 係呀,之前真係好少見妳會出食譜,咁咪即係到九月份開始又唔寫食譜囉!?哈哈!!

      刪除
    3. 哈哈……系呀! 日日湊佢两個返學放學再加打理家頭細務真系好鬼死攰架,真系辛苦過返工!佢地放學返到屋嘈到我想死,又要教佢做功課,惨過去返工,講真我寧願去返工……^^

      刪除
    4. 唔好話妳啦,我雖然一個人住,但我都成日同大家講,唔使返工放假喺屋企仲辛苦過返工,因為又要買餸煮飯,又要做清潔,返工教琴都只係坐喺度 "鬧人" 同 "聽演奏",咁妳話係咪真係返工舒服過喺屋企啦!

      刪除
  3. 呢個焗爐玻璃盒, 我都有換, 哈哈 :))
    用嚟浸豬手同鮮鮑魚都好正㗎 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面買呢d焗爐玻璃盒都幾貴,我見百佳呢d都好靚,所以换佐2個,嘻嘻…

      刪除