2014年7月28日星期一

鮮茄芝士肉醬焗菠蘿炒飯

昨日盈盈問我夜晚食乜野,我話睇下雪櫃有咩餸就食咩喇,佢話媽咪我想食豬扒焗飯,我就答佢:豬扒就無,食肉醬焗飯oK無?盈盈就話:都好,肉醬焗飯都好味!
呢個焗飯我都系第一次焗架咋,两姐弟同老公都話好味!















盈盈暑假活動就系學游水,
學10堂,每堂游一個鐘,希望佢呢次學完呢10堂識游喇,因為佢放暑假已經學緊架,好多時接佐盈盈都同佢買d野返屋企同細佬食,嘻嘻…









9 則留言 :

  1. 全職媽媽好辛苦不過見到家人幸福快樂就心甘情願做阿四了

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我就系一個全職任勞任怨阿四……(^_-)

      刪除
  2. 呢個焗飯細路實鍾意啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人細路都岩,酸酸甜甜好開胃……^e^

      刪除
  3. 呢個飯真系見到都想食,聽日一於整呢個飯比個仔食,有芝士同肉碎,應該會鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果小朋友唔想食飯,可以將飯轉意粉/通粉都一樣咁好味架!

      刪除
    2. 佢就係唔肯食飯,成日掛住d零食同m記,真係激c

      刪除