2014年7月6日星期日

得意可愛的豆腐狗狗

上個月尾6月26號同謙謙盈盈去朋友屋企玩……呢隻狗狗叫豆腐,佢系女仔黎架,佢好熱情不停錫我同埋好為食,見人食野就即刻走埋人身邊叫人俾佢食,同埋佢會呷醋架,我坐系度睇電視佢就坐系度睇,一有小朋友過黎同我玩,豆腐即刻跑過黎撞開d小朋友,哈哈…… 原來狗都會呷醋架,真系好得意!好搞笑……盈盈同謙謙都好鐘意同豆腐狗狗玩!(^ω^)
























6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系呀……豆腐好鬼得意,佢都幾肥下……哈哈~

      刪除
  2. 回覆
    1. cici佢真系好可愛……佢d毛好靚好滑,
      我真系估唔到佢會呷醋,笑死我 *^O^*

      刪除
  3. 狗狗白雪雪好可愛呀,好想攬吓佢!

    回覆刪除