2014年7月8日星期二

芝士煙肉蘑菇焗波波肠通粉

逢星期六日我好多時都系唔煮飯食的,多數煮下麵呀或者焗下pizza又或者整其他野食就算架喇,呢個通粉就系星期日整的,見仲有一大包長通粉系度,冰箱又有包煙肉,唔洗唸……一於整返個芝士焗通粉!謙謙同盈盈好鐘意呢個芝士忌廉蘑菇白汁,我自己都好中意,不過…怕肥…所以食佐小小咋  ^^














9 則留言 :

  1. 嗯,妳呢包係咩煙肉呀?見唔到有脂肪,好吸引喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kestrel我包煙肉系佳寶買得,有時見佢做特價我就會買定两包放冰箱,唔記得咩牌,下次睇下咩牌子再話你聽,我覺得呢隻煙肉好好無麥脂肪,岩晒我!

      刪除
  2. 回覆
    1. 舉腳贊成……要買d有對風熱流的焗爐,會好用d……萬寧依家儲印花加錢换焗爐喎

      刪除
    2. 妳真知我心意,我正正想換萬寧個smartech焗爐

      刪除
    3. 系咩……我唔知道呢個牌子好唔好用,但系佢個價錢300幾蚊又真系幾吸引ge……

      刪除
  3. 謙盈媽媽,我都係對無咩脂肪嘅煙肉有興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. cici我同你一樣\(^o^)/ 我呢隻煙肉系佳寶買加,不過我唔記得咩牌子呀 ^^
      太多脂肪ge煙肉見到都唔想食(╯з╰)

      刪除