2014年10月20日星期一

韭菜木耳餃

好耐無包餃子,近呢個星期又愛上包餃子,嘻嘻…… 謙謙同學仔媽咪見我包餃子包得靚,於是叫我教佢包,教完佢地包,佢地即刻買材料返屋企試包,仲話好好玩,搞到佢愛不釋手,好似中包餃子毒咁喎,哈哈……笑死我,仲話佢屋企人大讚好味,所以佢就不停包不停包,哈哈……











我的製成品---煎韭菜木耳餃子

後面果5隻我系饀料肉加佐麻辣醬
結果辣到我飛起*^O^*

煎餃食得多,可以用水煮熟拎起,
加辣椒油及甜豉油撈匀食,
一樣好味!

呢碟系謙謙同學媽咪包的,
初學已經包得好靚!

呢個系蒸餃,
不須要加任何味道就食,
已經好好味!

11 則留言 :

  1. 包得好靚呀,早兩日放假我都包左,第一次包,唔係好識包,d餡又晤夠鹹

    回覆刪除
    回覆
    1. 包多一两次就會好靚架喇,努力……呀!

      刪除
  2. 好吸引呀!口水流到一地了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……我即刻幫你拖……我下次送埋條口水肩俾你囉,嘻嘻!

      刪除
  3. 嘩,咁好心機包咁多隻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…其實唔止呢度咁多,仲有好多,我無影晒出黎,我每次包都會包多d放冰箱,可以放好耐都得,想食随時有得食,煎煮蒸炸都可以,真系好正!

      刪除
    2. 咁妳係用咩方法將咁多餃子放入冰格?唔怕黐埋哂咩?

      刪除
    3. 其實每塊餃子皮上都有小小粉系上面的,所以唔會黐埋架,我會將成碟放入冰箱,大約雪30分鐘,等佢定佐形之後就用保鮮袋,袋好放返入冰箱就可以架喇

      刪除
    4. 哦,唔怪得之啦,我個冷宮長期後宮佳麗三千擠迫戶,根本無可能成碟放入去囉!

      刪除
  4. 回覆
    1. 無錯,自己整多菜少肉健康好多,同埋經濟實惠好多呢,自己喜歡用咩配料都得!

      刪除