2014年10月12日星期日

鮮蝦冬菇木耳雲吞,粟米韭菜木耳餃

呢排懶佐好多,前排成日掛住睇佔中新聞,搞到我都無心機寫blog(^o^)……
今朝包佐呢個三鮮雲吞再加2個生麵做我地ge午餐,其實仲有餃子ge,餃子系琴晚包的,不過我唔得閒煎姐,两姐弟一人包3隻,之後叫我蒸俾佢地食,佢地話自己包果d系特別好味架喎,哈哈……下午老公話佢就放工果時就打電話叫我煎,等佢放工返屋企食喎(¬_¬)……




















12 則留言 :

  1. 兩個小朋友包得好認真啊~~我都中意餃子有木耳,很清爽的感覺:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系……佢地好鐘意包架,木耳系健康食品,包餃子我多數都加落去……

      刪除
  2. 整得好靚,我都想整,但呢排要返part time,唔得閒,要過一排先有時間整

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒先慢慢整……你小朋友返全日呀?我都想返兼職,但阿仔返半日做唔到,要等佢返小學先可以做野 ^‥^

      刪除
    2. 系呀,佢返全日,就有時間做下兼職,一星期做幾日,放假就可以陪佢,不過返下午就接唔到佢放學,陪唔佢食晚飯,做住先窄,遲d再搵

      刪除
  3. 餛飩好正咁喎!

    小朋友從小開始接觸煮食係好事,好過大過之後都唔識照顧自己,連點樣為之水滾都唔識就真係死得囉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好正,包雲吞容易過包餃子,但系我地鐘意餃子多d

      你講得無錯,依家真系有好多10幾歲ge小朋友煮個麵都唔識,要怪就怪d父母太保護d小朋友!

      刪除
    2. 睇過電視個小廚神比賽就知道其實可以放手俾小朋友嘗試做好多嘢,佢哋根本係可以應付到!

      刪除
  4. 回覆
    1. 乖呀?……一般喇,佢地一時時架咋,有時都好煩架!

      刪除
  5. 請問有否食譜?我想試整,thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry ......無食譜的,所有材料份量我好隨意的.

      刪除