2014年10月21日星期二

香芋椰汁紫米糖水

上星期煲ge香芋椰汁紫米糖水,我自己好喜歡呢款糖水,次次煲親都煲一大煲,煲好放涼放入雪櫃雪凍慢慢食,其實呢款糖水熱食系最正的,熱食真系特別香特別好味,嘻嘻。。。。今次仲煲佐一大煲拎左d俾謙謙好朋友同學仔媽咪,佢地個個都話好好味,話好味過街外面糖水鋪果d喎,我聽到都開心 ^_^ 











10 則留言 :

  1. 哩個糖水我都中意呀!不過好懶自己煲,哈哈:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用智能煲(即壓力煲)黎煲呢款糖水真系又快又方便,仲慳好多時間!

      刪除
  2. 真抵死畫晒樣咁食都食得開心D haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……我貪得意拎d椰汁黎玩,有得吃有得真系正!

      刪除
  3. 我都好中意呢款糖水架!!!不過真係有d煩,又要浸又要切!如果我媽媽都可以響屋企煲比我食就好啦!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款糖水真系好好味,用智能黎煲呢個糖水真系一d都唔煩,又快又方便!

      刪除
  4. 嘩,我今晚又係煲呢個,連用料都一模一樣哦!!平時習慣用片糖,唯獨今次改用冰糖,咁就更加撞到正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…………咁岩呀!嘻嘻~~呢款糖水好正!

      刪除
  5. 呢個真係好正,超鍾意呀,但健康問題,不能食太多呀,嗚嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀小月……呢款糖水真系好正好正,又香又好味又飽肚,哈哈….其實樣樣食物都系小食多滋味架喇!食得多反而無益 ^_^

      刪除