2013年9月23日星期一

涼拌素菜 , 蝦醬叉燒肉粒粟米蛋炒飯

多得個隻怪兔 , 我又可以休息多一日 , 真舒服 ~ 
唔經唔覺放佐4日假 , 時間過的真係快 .....=_="

天日又要開工 , 湊返學放學 , 呢份工真係唔易做 ,  
小d體力都死 , 我咁後生都攰到CC下 , 何況年紀大ge人?

如果叫我奶奶我估佢骨頭散都似.......哈哈......^0^
點解 ? 因為一日要搭6次車 , 你話C唔C先 ? 

何來搭6次車 ? 


1次  7:30同謙謙盈盈搭巴士去返學
2次  8:30送完返學買完餸自己搭巴士返屋企(煮飯)
3次  11:30自己搭巴士去接謙謙放學
4次  12:00接佐謙謙放學一齊搭巴士返屋企吃飯
5次  3:30同謙謙搭巴士去接盈盈放學
6次  4:00 接佐盈盈放學之後一齊搭巴士返屋企 


隻怪兔走佐 , 下午都有小小悶熱 , 
咁ge天氣整返d涼拌菜黎吃下 , 真係涼爽 !!!!

夜晚就簡簡單單炒個飯就算........ 蝦醬叉燒肉粒粟米蛋炒飯

涼拌素菜






































蝦醬叉燒肉粒粟米蛋炒飯








































21 則留言 :

  1. 湊小朋友咁辛苦,煮得簡簡單單就得啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有時簡單到煎火腿蛋+ 碟菜就算, 哈哈....有時好攰我會叫外賣 , 嘻嘻.... 睇人湊小朋友好像好簡單,但實際上湊小朋友真係辛苦的,特別是小朋友病佐無人幫,更加辛苦~

      刪除
  2. 到謙謙大D,同家姐一齊返小學,咁你就輕鬆D啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係.....我想時間過的快d, 謙謙快d讀小一, 咁我就唔洗咁忙

      刪除
  3. 攰起上嚟,真係連飯都唔想煮!

    一日搭咁多轉巴士,真係頭都暈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 有時好攰我會叫外賣 , 嘻嘻.....

      刪除
    2. 原來做家庭 "煮" 婦都會叫外賣㗎,咁我真係有啲唔正常喇!唔知點解,有時明明個人好攰、好唔願郁時,諗住反正都係得自己一個食,唔煮喇,出街食或買外賣啦,但最終都係死死氣去煮,如果唔煮就覺得好唔應該、好自責!!攪完一大輪先係煮得嗰少少,唉!!

      刪除
    3. 哎呀..........你正常的制.....哈哈 , 煮少一餐都自責 ,
      你太鍾情做煮婦了! ! ! 如果得我自己一個人吃,
      我吃幾塊餅就算架喇 , 唔會煮亦唔會出去吃......嘻嘻

      刪除
  4. 湊小朋友真係好辛苦,等到讀中學就解放喇,都好快架咋!
    睇住佢地日日長大係好開心架,不要假手於人。佢地大個左會津津樂道講返兒時的趣事,滿滿的甜蜜回憶。好彩我當時選擇就近的小學,冇你咁辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯....我都想佢兩個快d讀中學 , 哈哈.....
      對於教導佢兩個品德,我唔會意假手於人,一定要自己黎 ,
      小朋友細個教的好,大個就會好 , 其實我樓下都有間小學,
      不過我唔中意佢的教學理念,所以唔揀.

      刪除
  5. 家庭主婦這份工真不易做, 隨時候命, 你都要盡量找時間休息下, 太頻撲……自從我仔仔上中學後, 我可以鬆一鬆了! 時間好快過, 好快便到你仔仔囡囡上中學了!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉....24隨時候命, 哈哈.... 多謝關心,
      我湊完謙謙返屋企都做好晒d野都會抽30分鐘訓一訓的,
      如果唔訓返一陣,我真係頂唔順 , 太累 ~ ~ ~

      刪除
  6. 為媽媽的辛勞打氣,真係頭都暈呀謙盈媽咪,一點也不簡單,你好勁呀.你仲可以做到咁多功夫,千其唔好比老人家來照顧小朋友,我成日覺得,老人家辛苦了大半世,她們現在係時間享福了,後生都咁疲累,老人家支持唔住的,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你為我打氣 , 萬分感激 ^o^ 想唔勁都唔得,
      老公要返工,得我一個,唯有頂硬上 , 哈哈.......
      我當然唔會要老人家辛苦喇 !
      緊張大師你講得無錯,佢地辛苦了大半世 ,
      應該享福 , 我明白......

      刪除
  7. 呢份工全年無体,24小時on call,真係少d母愛都頂唔住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.... 仲有少d體力和精神都頂唔住.....

      刪除
  8. 呢份工全年無体,24小時on call,真係少d母愛都頂唔住!

    回覆刪除
  9. 謙盈媽媽,你好嗎?吃了午飯未?
    FTM向來唔易做,呢份工有時仲會吃力不討好兼24小時,真的很辛苦!謙謙盈盈長大後一定要加倍愛惜媽咪呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高我幾好, 不過一至五就忙佐d , 我就黎吃晚飯喇 ^o^
      我也希望佢兩個長大後好好愛錫和孝順爸媽,
      和抽多d時間陪我們 ! ! ! 咁我就好開心了~ ( ◕ω◕ )

      刪除